English

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

مدیریت سکونتگاه های غیر رسمی در استان ضروری است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیریت سکونتگاه های غیر رسمی در استان ضروری است.

مدیریت سکونتگاه های غیر رسمی در استان ضروری است

به گزارش خبرگزاری موج، علی محمد احمدی در آیین تودیع و معارفه شهرداران سابق و جدید یاسوج افزود: مدیریت سکونتگاه های غیر رسمی در استان ضروری است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مدیریت شهری بسیار حساس و تاثیر گذار است و باید دست به دست هم دهیم که شهری شایسته مردم داشته باشیم و باید شهر را کالبدی زنده تصور کنیم و با دغدغه به توسعه شهر توجه کنیم.

احمدی تصریح کرد: شهر صرفا یک سکونتگاه و پارکینگ نیست و شهر هویت مردم است و برای تحقق توسعه آن باید نگاه جامع داشت.

وی ادامه داد: در حوزه اقتصادی باید شهرداری به سمت درآمدهای پایدار برود و فضا برای ورود به سرمایه گذاران به یاسوج به عنوان پایتخت طبیعت استان باز باشد و از توان آنها برای توسعه شهر استفاده شود. یاسوج پیشران سیاسی و اقتصادی استان است و باید تقویت شود و شهرداری و شورای شهر یاسوج نقش اساسی در تحقق این مهم دارند.

احمدی، تحقق شهر الکترونیک را ضروری دانست و بیان کرد: تقویت سرمایه های اجتماعی در این شهر ضروری است. باید تمام فرصت ها و خدمات به صورت عادلانه در اختیار آحاد این شهر قرار گیرد و شهردار و شورای شهر فارغ از تفکرات قومی و جناحی خاص شهردار و خدمتگذار همه مردم باشند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: حس تعامل و همکاری برای تحقق مسیر توسعه نیاز است و همچنین باید برای رفع معارضات از ظرفیت های مردمی و تعاملی استفاده شود. دادن امید و بالندگی و نشاط به مردم از نیازهای این شهر است.

احمدی خاطرنشان کرد: بحث گردشگری شهر یاسوج بسیار مهم است و باید از این ظرفیت برای برجسته کردن تاریخ، هویت و رشد فرزندان استان استفاده کرد . جای جای استان ظرفیت های بالایی دارد و باید شهرهای استان به الگوی سازگار با طبیعت سبز تبدیل شود و همچنین توسعه زیرساخت ها مورد تاکید است.

وی ادامه داد: با برنامه ریزی و شناخت و نظم و همچنین با تعامل دستگاهی پروژه های راکد راه خواهد افتاد و تجربه نشان داده شهرهای زیبا مردمی با فکر زیبا و اراده زیبای می خواهد و تلاش خواهد شد که یاسوج به پایتخت طبیعت تبدیل شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نگاه علمی و عاقلانه به مسائل داشته باشید، گفت: پرهیز از رابطه بازی، قوم گرایی ها و ارتباطی اینچنینی که مانع توسعه است ضروری است. به تعامل با رسانه ها و مطبوعات و همچنین المان سازی مناسب و بهبود مبلمان شهری توجه لازم از سوی شهردار و شورای شهر صورت گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه