English

پیام استاندار تهران:

نیروی انتظامی مظهر اقتدار ایران بوده است

محمدحسین مقیمی گفت: نام نیروی انتظامی که با مفهوم ایثار و از خودگذشتگی گره خورده است، یادآور شجاعت و دلیری غیورمردانی است که در تاریخ جمهوری اسلامی ایران آرامش و امنیت را به ارمغان آورده و حافظ آسایش و مظهر اقتدار نظام اسلامی ایران بوده و هستند.

نیروی انتظامی مظهر اقتدار ایران بوده است

به گزارش خبرگزاری موج، در پیام محمدحسین مقیمی  آمده است: موضوع امنیت و آرامش اجتماعی از مهمترین ارکان بالندگی ملی و از مبانی مهم اقتدار کشور به حساب می آید. نام نیروی انتظامی که با مفهوم ایثار و از خودگذشتگی گره خورده است، یادآور شجاعت و دلیری غیورمردانی است که در تاریخ جمهوری اسلامی ایران آرامش و امنیت را به ارمغان آورده و حافظ آسایش و مظهر اقتدار نظام اسلامی ایران بوده و هستند.

بزرگمردان نیروی انتظامی همواره و خاضعانه از امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با رعایت اصول مترقی اخلاق مداری، دینداری و قانونگرایی حراست نموده اند.

در طلیعه ایام گرامیداشت خدمات بی بدیل سربازان امنیت و اقتدار، اینجانب فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را به فرماندهان، کارکنان و نیرو های افتخار آفرین انتظامی استان تهران و همچنین خانواده عزیز شهدای این نیرو تبریک و تهنیت عرض نموده و از زحمات شبانه روزی شان تقدیر و تشکر می نمایم.

محمدحسین مقیمی
استاندار تهران

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه