English

امام جمعه موقت زاهدان؛

جدا شدن کردستان عراق نقشه جدید آمریکا و اسرائیل است

امام جمعه موقت زاهدان با اشاره به جدایی کردستان عراق و با بیان اینکه مطرح شدن موضوع استقلال کردستان عراق نقشه جدید آمریکا و اسرائیل است، گفت: مردم مسلمان عراق بدانند و حواسشان جمع باشد با وجود این مسایل در زمین دشمنان دین فعالیت نکنند.

جدا شدن کردستان عراق نقشه جدید آمریکا و اسرائیل است

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام احمد راهداری در خطبه‌های نماز جمعه زاهدان با تبریک هفته نیروی انتظامی افزود: داشتن امنیت پایدار مرهون تلاش های شبانه روزی و زحمات پرسنل انتظامی است که در ایام مختلف و تعطیلات، این نیروها آسایش خود را برای حفظ امنیت در جامعه فدا می کنند.

وی بیان کرد: نیروی انتظامی باید از اقتدار حرفه ای، برخورد اخلاقی، هوشمندی، چالاکی و چابکی و مهارت در تلاش های خود برخوردار باشد.

امام جمعه موقت زاهدان در ادامه اظهار کرد: نیروی انتظامی بهترین پشتیبان برای مردم است و مردم باید به این نیرو افتخار کنند و در برقراری امنیت نیروی انتظامی را یاری کنند.

وی همچنین در ادامه با اشاره به جدایی کردستان عراق و با بیان اینکه مطرح شدن موضوع استقلال کردستان عراق نقشه جدید آمریکا و اسرائیل است، گفت: مردم مسلمان عراق بدانند و حواسشان جمع باشد با وجود این مسایل در زمین دشمنان دین فعالیت نکنند.

راهداری تصریح کرد: امریکا و رژیم صهیونیستی با پرورش تروریست های تکفیری داعش نتوانستند عراق و خاورمیانه را تجزیه کنند به همین دلیل با طرح همه پرسی اقلیم کردستان می خواهند به هدفهای شوم خود برسند.

وی همچنین به اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه نیز اشاره کرد و افزود: همه باید برای احیا و فرهنگ سازی این فریضه الهی در جامعه تلاش کنیم.

امام جمعه موقت زاهدان خاطرنشان کرد: جامعه اسلامی نباید از فریضه امر به معروف و نهی از منکر خالی باشد چرا که در صورت بی توجهی به این امر مهم و واجب، فساد بر اجتماع غالب می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه