English

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان خبر داد:

رشد ۱۳ درصدی پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان اصفهانی

اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان گفت : 24 میلیارد ۳۲۸ و میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان در شش‌ماهه نخست سال ۹۶ پرداخت‌شده است.

رشد ۱۳ درصدی پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان اصفهانی

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، بهرام سوادکوهی با اشاره به رشد ۱۳ درصدی پرداخت تسهیلات اشتغال به جامعه هدف در شش‌ماهه ابتدای سال جاری در مقایسه با مدت مشابه در سال ۹۵ بیان کرد: یک هزار ۵۷۹ مورد تسهیلات اشتغال به مددجویان تحت حمایت درزمینهٔ صنایع‌دستی، خدمات، دام‌پروری و کشاورزی پرداخت‌شده که بیش از ۸ میلیارد تومان از تسهیلات اعطایی از محل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و بیش از ۱۵میلیارد تومان نیز از منابع قرض الحسنه  بانک ها بوده است.

وی با بیان اینکه توانمندسازی و شکوفایی استعدادها و تامین خوداتکایی نیازمندان و محرومان از مهم ترین اهداف این نهاد است، گفت: طرح های ایجاد شده در بخش کشاورزی ۵۳ مورد، دامپروری ۴۵۱ مورد،شیلات ۳ مورد، صنایع دستی ۲۴۸ مورد، فعالیت های صنعتی و معدنی ۳۳۸ مورد و خدمات ۴۸۶ مورد بوده است.

معاون  اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان در پایان عنوان کرد: مشاوره، استعداد سنجی، آموزش های تخصصی، اعطای تسهیلات بانکی و  نظارت مستمر بر اجرای طرح‌های خودکفایی ازجمله اقدامات کمیته امداد برای کمک به توانمندی سازی افراد است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی