English

مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی:

«یک دختر بی‌گوشواره» همزمان با روز کودک در مشهد رونمایی می شود

مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی گفت: کتاب «یک دختر بی‌گوشواره» همزمان با روز کودک در مشهد رونمایی می شود

«یک دختر بی‌گوشواره» همزمان با روز کودک در مشهد رونمایی می شود

به گزارش خبرگزاری موج، حسین سعیدی اظهار داشت: مراسم رونمایی و خوانش کتاب «یک دختر بی‌گوشواره» در قالب سلسله نشست‌های فرهنگی- ترویجی «در پناه کلمات» و با حضور شاهین رهنما شاعر این اثر در مشهد برگزار می‌شود.

وی اجرای نمایش «طفلان مسلم» را یکی دیگر از بخش‌های این مراسم اعلام کرد و افزود: فروشگاه مرکزی کتاب و محصولات فرهنگی به‌نشر واقع در خیابان امام خمینی(ره)، روبه‌روی باغ ملی از ساعت 16 تا 17:30 روز شنبه، 15 مهر ماه میزبان کودکان و علاقه‌مندان به حضور در این مراسم خواهد بود.

مدیرعامل به‌نشر با بیان اینکه این برنامه با مشارکت و همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود، عنوان کرد: کتاب «یک دختر بی‌گوشواره» از مجموعه کتاب‌های پروانه انتشارات به‌نشر است که شاهین رهنما این مجموعه‌ای از اشعار مذهبی را برای نوجوانان گروه سنی «د» و «ه» سروده است و به‌نشر آن را در 24 صفحه مصور رنگی و در قطه وزیری در شمارگان هزار نسخه روانه بازار نشر کرده است.

در سال 1946 بعد از جنگ جهانی دوم در اروپا، مجمع عمومی سازمان ملل به‌ منظور حمایت از کودکان، سازمانی به نام یونیسف را ایجاد کرد که نخست «انجمن بین‌المللی ویژه کودکان سازمان ملل» نام گرفت. در سال 1953، یونیسف یکی از بخش‌های دائمی در سازمان ملل متحد شد و روز هشتم اکتبر، مصادف با 16 مهر ماه، به عنوان «روز جهانی کودک» نام‌گذاری شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه