English

مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان:

بندرعباس پر مصرف ترین شهر هرمزگان است

مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان گفت: بیشترین مصرف برق در شهرستان بندرعباس و کمترین در شهرستان بشاگرد است.

بندرعباس پر مصرف ترین شهر هرمزگان است

به گزارش خبرگزاری موج، محمد ذاکری عصر امروز در نشستی با خبرنگاران از افزایش 17 درصدی مصرف برق در هرمزگان خبر داد و بیان داشت: هرمزگان 640 هزار مشترک برق دارد که 82 درصد در بخش خانگی هستند و 64 درصد از تولید برق استان هرمزگان در بخش خانگی مصرف می‌شود.

وی ادامه داد: هرمزگانی‌ها سه برابر متوسط مصرف کشور، برق مصرف می‌کنند و 26 تیر امسال نیز اوج مصرف برق در هرمزگان بود که در این روز بیش از دو هزار و 61 مگاوات برق مصرف شد که چهار و نیم درصد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته بود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان افزود: افزایش دمای هوا، افزایش پنج درصدی مشترکان و افزایش وسایل برقی در خانه‌ها از مهمترین دلایل افزایش مصرف برق در استان است.

ذاکری اظهار داشت: بیشترین مصرف برق در شهرستان بندرعباس و کمترین در شهرستان بشاگرد است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان از شهروندان خواست در ساعت‌های اوج یعنی از ساعت 13 تا 17 در مصرف برق صرفه‌جویی کنند و گفت: شستشوی به موقع وسایل سرمایشی و تنظیم آن‌ها در دمای 24 درجه از مهمترین راهکارهای کاهش مصرف برق در زمان اوج مصرف است.

وی افزود: توجه بیشتر به برچسب انرژی در خرید لوازم برقی، کاهش مصرف در ساعت‌های 13 تا 17 و سرویس به موقع وسایل سرمایشی نقش مهمی در کاهش مصرف برق دارد.

ذاکری تصریح کرد: مشترک‌های صنعتی شرکت توزیع برق استان می‌توانند برای کاهش مصرف برق، کاهش هزینه‌ها و استفاده از طرح‌های تشویقی قرارداد همکاری با این شرکت منعقد کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه