English

انتقاد عضو شورای شهر بندرعباس از نامناسب بودن ورودی شهر تا امنیتی شدن پلاژ بانوان

عضو شورای شهر بندرعباس گفت: ورودیهای شهر بندرعباس از گلایه های اساسی همه شهروندان است و نبودن نمادی از بندرعباس در ورودی شهر بطور کامل مشهود است.

انتقاد عضو شورای شهر بندرعباس از نامناسب بودن ورودی شهر تا امنیتی شدن پلاژ بانوان

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر بندرعباس، "کیانوش جهانبخش" بیان کرد: در طول 4 سال گذشته اعضای شورای چهارم هیچ انتقادی ازاعضای شورای سوم نداشتند و اگر ضعف و مشکلی بود سعی کردیم آن را برطرف کنیم و نباید برخی با مصاحبه های تخریبی عملکرد دوره های قبل شورا را به چالش بکشند.

رییس کمیسیون عمران، حمل ونقل و ترافیک شورای شهر بندرعباس درادامه بیان کرد: در پایان یک ماه مانده به اتمام شورای سوم قراردادی در جهت ساخت دروازه خلیج فارس و دروازه قرآن بسته شده که این دروازه ها هیچ سنخیتی با شهر بندرعباس ندارند.

وی گفت: متاسفانه فلسفه احداث این دو دروازه مشخص نیست و الگو و معماری این بناها هیچ شباهتی با دروازه و نمادی که قابل ارائه باشد نیست. همچنین داربست های غیرایمن که دور این بناها وجود دارد که جای نگرانی برای شهروندان بوجود آورده است.

جهانبخش افزود: همانطور که شهرداری با پیمانکاران پیمان دارد، پیمان ما هم با مردم است و از شهرداری مجموعه عمرانی که ناظر پروژه است درخواست می شود در این خصوص پاسخگو باشند.

وی تصریح کرد: پیمانکارانی که در کارشان کوتاهی رخ می دهد باید از چرخه پیمانکاری مجموعه شهرداری خارج شوند تا بیت المال حیف ومیل نشود.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس با اشاره به اینکه همان‌طور که شهرداری با پیمانکار قرارداد دارد، پیمان ما هم با مردم است بیان داشت: در مقابل دیدگان محیط زیست، فاضلاب از طریق خور گورسوزان وارد دریا می‌شود اما صحبتی نمی‌کنند و اظهارنظری ندارند  اما در این راستا پلاژ بانوان را تبدیل به یک موضوع امنیتی کرده‌اند.

جهانبخش گفت: جلوی چشم مدیران محیط زیست روزانه پساب فاضلاب از طریق خور گورسوزان وارد دریا می شود که آنها صحبتی نمی کنند ولی در خصوص پلاژ بانوان که جهت رفاه حال شهروندان احداث شده است به یک موضوع امنیتی تبدیل کرده اند.

وی افزود: اگر این پروژه مشکل داشت بایستی قبل از احداث این موضوع مطرح می شد نه حالا که پروژه افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه