English

بارندگی کمتر از حد نرمال در پاییز و خشکسالی ادامه دار خوزستان

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در پاییز امسال بارندگی کم تر از حد نرمال خواهد بود و در واقع در استان خوزستان وضعیت خشکسالی را شاهد خواهیم بود.

بارندگی کمتر از حد نرمال در پاییز  و خشکسالی ادامه دار خوزستان

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، کوروش بهادری گفت: با توجه به بالا بودن شاخص‌های ناپایداری برای بعدازظهر پنجشنبه افزایش ابر، رگبار پراکنده، رعد و برق و بارش تگرگ در ارتفاعات و شمال استان خوزستان پیش‌بینی می‌شود.

وی تصریح کرد: همچنین وزش باد برای خوزستان پیش‌بینی می‌شود، ولی احتمال برخاستن گرد و غبار وجود ندارد.

بهادری با اشاره به اعلام سازمان هواشناسی کشور در خصوص میزان کم بارندگی در پاییز اذعان داشت: در استان خوزستان نیز طبق خروجی آخرین مدل‌های هواشناسی در پاییز امسال بارندگی کم تر از حد نرمال خواهد بود و در واقع در استان خوزستان وضعیت خشکسالی را شاهد خواهیم بود که در این زمینه به استاندار خوزستان و سایر دستگاه‌های اجرایی در خصوص نظارت و کنترل مصرف آب اطلاع‌رسانی شده است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به زمان شروع نخستین بارش‌ها در پاییز امسال اظهار کرد: معمولا در مهرماه بارش قابل توجهی در استان خوزستان وجود ندارد ولی در یکشنبه هفته آینده یک موج بارشی خفیف وارد استان می‌شود.

وی در پایان گفت: در شبانه‌روز گذشته آبادان با 39 درجه سانتی‌گراد و ایذه و تاراز با 13 درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان خوزستان بودند. تغییرات دمای

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه