English

رئیس پلیس استان بوشهر:

کشفیات مواد مخدر در بوشهر ۲۹۳ درصد افزایش یافت

رئیس پلیس استان بوشهر از افزایش کشفیات 293 درصدی مواد مخدر در نیمه نخست امسال خبرداد.

کشفیات مواد مخدر در بوشهر 293 درصد افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری موج، سردار خلیل واعظی در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به اینکه امنیت استان بوشهر پایدار و مطلوب است اظهار داشت: شعار امسال هفته نیروی انتظامی« پلیس برای امنیت و امنیت برای همه» نام‌گذاری شده که مشارکت همگانی در ارتقاء امنیت بسیار مهم و تاثیرگذار است.

وی با بیان اینکه هفته نیروی انتظامی از 14 مهرماه آغاز می‌شود تصریح کرد: در این هفته ضمن دیدار و تجلیل از خانواده شهداء مراسم ویژه‌ای در استان بوشهر برگزار می‌شود.

رئیس پلیس استان بوشهر، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان بوشهر، قدردانی از همکاری پلیس افتخاری، برگزاری همایش طلایه‌داران فرهنگ ترافیک از دیگر برنامه‌های هفته نیروی انتظامی در استان بوشهر دانست.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه خانواده‌ها، دانش‌آموزان و جوانان خاطر نشان کرد: در هفته نیروی انتظامی پلیس فتا با حضور در مدارس استان بوشهر برنامه‌های آموزشی برای این قشر در خصوص آسیب‌های شبکه‌‌های مجازی ارائه می‌کند.

سردار واعظی برگزاری مانور موتوری پلیس در هفته نیروی انتظامی را از دیگر برنامه‌ها دانست و تصریح کرد: برنامه‌های آموزش همگانی، نشست با قضات، برگزاری مانور موتورسیکلت‌سواران قانونمند، طرح مردم‌یاری و خدمات بهداشتی درمانی در روستاها، همایش پلیس و اصناف در هفته نیروی انتظامی برگزار می‌شود.

وی، برگزاری مراسم غبارروبی قبور شهدا، تجلیل از حافظان قرآن و دیدار با علما از دیگر برنامه‌‌های هفته نیروی انتظامی در استان بوشهر دانست و با اشاره به شاخص‌های امنیتی گفت: در نیمه نخست امسال سرقت بانک، مغازه و منزل در استان بوشهر افزایش یافته ولی سرقت اتومبیل، سرقت به عنف، کیف قاپی کاهش 15 درصدی نشان می‌دهد.

رئیس پلیس استان بوشهر از افزایش کشفیات 293 درصدی مواد مخدر در نیمه نخست امسال خبرداد و خاطر نشان کرد: در شهریورماه امسال دو محموله مهم مواد مخدر در کنگان و عسلویه کشف و ضربات مهلکی به سوداگران مرگ وارد شد.

سردار واعظی با اشاره به کاهش تصادفات فوتی در جاده‌های استان بوشهر بیان کرد: در نیمه نخست امسال شاهد کاهش 25 درصدی فوت‌شدگان حوادث رانندگی هستیم.

وی با اشاره به کاهش 14 درصدی تیراندازی در نیمه نخست امسال افزود: در این مدت ضمن کشف 96 درصد جرائم فضای مجازی، جرائم خشن 21 درصد در استان بوشهر کاهش یافته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی