English

برنامه راهبردی حوزه سلامت در گیلان بازنگری شد

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: با بازنگری پروژه های حوزه سلامت در پنجاه و دومین جلسه شورای راهبردی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، برنامه بازنگری برنامه راهبردی حوزه سلامت در گیلان، بعد از برگزاری 14 کارگروه ارزیابی و 5 نشست بازنگری به کار خود پایان داد.

برنامه راهبردی حوزه سلامت در گیلان بازنگری شد

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، شاهرخ یوسف زاده چابک گفت: برنامه راهبردی دانشگاه علوم پزشکی گیلان یک هدف غایی را دنبال می کند و آن هم حرکت به جلو و رسیدن به تعالی است که این امر نیازمند همت تمامی گروه ها و ذی نفعان دانشگاه است.

وی ادامه داد: بدون همراهی و کمک ذی نفعان و تکیه بر پتانسیل های داخلی و ظرفیت های سازمانی هیچ برنامه ای محقق نخواهد شد. پس همه باید تلاش کنیم تا با همراه و همگام نمودن تمامی نیروها برای رسیدن به این هدف غایی گام بر داریم.

یوسف زاده چابک تصریح کرد:  در سخت ترین شرایط سازمانی می توان بر توانمندی های داخلی تکیه کرد و بی شک این مهم یکی از راهبردهای اساسی برا ی برون رفت از مشکلات فعلی است. وی تاکید کرد: تقویت نظارت ها و مانیتور کردن فعالیت ها نیز می تواند منجر به اجرای صحیح فرایندها و ارایه خدمات مناسب برای رضایت مندی ذی نفعان را در سازمان فراهم نماید که برای این مهم شناخت، ساماندهی و بهبود نقاط ضعف نیز مثمر ثمر می باشد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان اظهار داشت: مسولین فرایند ها باید در نحوه اجرای فرایند ها مداخله نمایند و قدرت اعمال مدیریت نباید از مدیران گرفته شود تا زمینه خلاقیت و نو آوری در آنان بروز و ظهور پیدا کند.

در پنجاه و دومین جلسه راهبردی دانشگاه در خصوص موضوعاتی چون زنجیره تامین، بهینه سازی و پایداری منابع مالی، ساماندهی و توانمد سازی و ارتقای بهره وری نیروی انسانی، متوسط زمان پرداخت مطالبات، توسعه شبکه ها و زیر ساخت های فناوری اطلاعات در دانشگاه، توسعه مشارکت های اجتماعی و امور مردم نهاد و توسعه درمان بحث وگفت و گو شد.

گفتنی است با بازنگری پروژه های حوزه سلامت در پنجاه و دومین جلسه شورای راهبردی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، برنامه بازنگری برنامه راهبردی حوزه سلامت در گیلان، بعد از برگزاری 14 کارگروه ارزیابی و 5 نشست بازنگری به کار خود پایان داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه