English

برگزاری اولین جلسه کارگروه بکارگیری جوانان و بانوان در مناصب مدیریتی

پیرو ابلاغ دستورالعمل مهم استاندار گیلان مبنی بر تشکیل کارگروه بکارگیری جوانان و بانوان در مناصب مدیریتی، اولین جلسه این کارگروه به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار برگزار گردید.

برگزاری اولین جلسه کارگروه بکارگیری جوانان و بانوان در مناصب مدیریتی

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، محمد حسین اصغریان در پایان این نشست به بررسی آخرین اطلاعات جمع آوری شده از برخی دستگاه‌ها در پست‌های مدیریتی در این جلسه اشاره کرد و گفت: در این جلسه همچنین ساز و کارهای اجرایی نمودن هر چه سریع تر ابلاغیه استاندار گیلان درخصوص بهره‌گیری بیش از پیش از ظرفیت بانوان و جوانان در سطوح مختلف مدیریتی و تربیت مدیران آینده مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی موظف به انعکاس آخرین وضعیت بکارگیری نیروهای جوان و بانوان در مشاغل مدیریتی حداکثر ظرف مدت یک هفته به کارگروه هستند افزود: شرایط افراد جهت انتصاب در این قالب، مطابق آیین نامه‌ها و دستورالعمل‌های صادره ی کشوری حداکثر تا پایان هفته جاری توسط دبیرخانه کارگروه تهیه و به کلیه دستگاه‌ها و شرکت های مشمول ابلاغ می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خاطرنشان کرد: طی هفته آینده جلسات توجیهی مدیران دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های دولتی مشمول این دستورالعمل برگزار می شود تا زمینه اقدامات لازم حداکثر ظرف مدت دو ماه از تاریخ ابلاغ فراهم شود.

گفتنی است دکتر سالاری پنجم مهرماه یک روز پس از معارفه ی خود بعنوان استاندار گیلان در اجرای سیاست‌ها و مواضع رئیس جمهور مبنی بر بهره‌گیری بیش از پیش از ظرفیت بانوان و جوانان در سطوح مختلف مدیریتی و تربیت مدیران آینده، طرح «بکارگیری جوانان و بانوان در مناصب مدیریتی» را برای اجرا در سطح استان و شهرستان‌ها ابلاغ کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی