English

استاندار گیلان :

اجرای پروژه سد شفارود از جمله اولویت های مهم استان است

استاندار گیلان عصر امروز در بازدید از سد شفارود اجرای این پروژه را از جمله اولویت های مهم استان برشمرد و افزود : با توجه به تامین آب کشاورزی و شرب منطقه توسط این سد و نقش آن در معیشت مردم ، تکمیل این پروژه از اهمیت بالایی برخوردار است .

اجرای پروژه سد شفارود از جمله اولویت های مهم استان است

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، مصطفی سالاری پس از این بازدید در نشست با دست اندرکاران اجرای این سد ، پروژه احداث سد شفارود را پروژه مهمی برای مردم این منطقه دانست و افزود : این سد نقش مهمی را در تامین آب شرب و کشاورزی شهرستان رضوانشهر و برخی شهرستان های همجوار ایفاء خواهد کرد . .

نماینده عالی دولت در گیلان از پیشرفت 36 درصدی اجرای سد شفارود بر طبق گزارش های ارائه شده خبر داد و افزود : با توجه به اینکه تامین کننده مالی این پروژه از طریق فاینانس و منابع خارجی بوده لذا تشریفات پیچیده و گسترده تری را نسبت به تامین منابع از طریق بودجه عمومی کشور دارد .

 استاندار گیلان اجرای این پروژه را از جمله اولویت های مهم استان عنوان کرد و افزود : با توجه به تامین آب کشاورزی و شرب منطقه توسط این سد و نقش آن در معیشت مردم ، تکمیل این پروژه از اهمیت بالایی برخوردار است

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه این پروژه در سالهای گذشته بویژه در ایام تحریم با موانع و محدودیت هایی مواجه بود که پس از رفع تحریم ها بخش عمده ای از این موانع برداشته شده است افزود : تاخیرهای مربوط به سنوات گذشته در این پروژه قابل توجه بوده که باید موانع حقوقی فاینانس و تامین کننده مالی این پروژه را حل کنیم .

مصطفی سالاری هدف از برگزاری این نشست را توافق برای روش پیگیری اجرای این پروژه با کمک دستگاههای اجرایی و دست اندرکاران این پروژه عنوان کرد و افزود : انشاء ا...اجرای این پروژه را  با جدیت و با همکاری تمامی دست اندرکاران و علاقمندان به خدمت دنبال خواهیم کرد .

وی ابراز امیدواری کرد : خوشبین هستیم ، این پروژه که اکنون در 2 ماه اخیر از پیشرفت خوبی برخوردار بوده با سرعت بیشتری اجرا گردیده تا مشکلات مردم منطقه در تامین آب شرب و کشاورزی مرتفع گردد .

گفتنی است سد شفارود در شش کیلومتری جنوب غربی شهرستان رضوانشهر و ۶۵ کیلومتری غرب شهر رشت بر روی رودخانه شفارود درحال ساخت است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی