English

محدودیت روستای تاریخی ابیانه اصفهان برای خدمات رسانی به گردشگران

اداره‌کل میرا‌ث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اصفهان اعلام کرد: که با توجه به ظرفیت محدود روستا و حضور گسترده مردم ابیانه از سایر نقاط کشور، امکانات و بافت تاریخی روستا برای خدمات‌رسانی به گردشگران با محدودیت‌هایی مواجه است.

محدودیت روستای تاریخی ابیانه اصفهان برای خدمات رسانی به گردشگران

به گزارش خبرگزرای موج، با توجه به هماهنگی به‌عمل آمده با مسئولان شهرستان نطنز و روستای تاریخی ابیانه گردشگران می‌توانند در ایام تاسوعا و عاشواری حسینی نیز به ابیانه سفر کنند و هیچ‌گونه محدودیتی برای حضور تورهای گردشگری و گردشگران خارجی در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در ابیانه وجود ندارد.

کما اینکه اداره‌کل میرا‌ث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اصفهان اعلام کرد که با توجه به ظرفیت محدود روستا و حضور گسترده مردم ابیانه از سایر نقاط کشور، امکانات و بافت تاریخی روستا برای خدمات‌رسانی به گردشگران با محدودیت‌هایی مواجه است.

بنابراین اداره‌کل میراث‌فرهنگی اصفهان از عموم هموطنان سوگوار که علاقه‌مند به حضور در آیین‌‌‌‌‌‌‌‌های عاشورایی استان اصفهان هستند دعوت کرد که در بیش از 70 هفتاد آیین و میراث ناملموس ماه محرم که در دو سال اخیر در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده، در شهرستان‌های مختلف این استان شرکت کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه