English

امام جمعه موقت بندرعباس:

سخنان سخیف ترامپ علیه ایران نمونه منکرات است

امام جمعه موقت بندرعباس گفت: سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل علیه ملت ایران نمونه‌ای از منکرات است و ما ازکسانی که مبشر آنها هستند، بیزار هستیم.

سخنان سخیف ترامپ علیه ایران نمونه منکرات است

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام سید علی حسینی‌پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندرعباس با تسلیت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار داشت: برای جهاد بیرونی باید انقلابی درونی در انسان شکل بگیرد و در این راستا باید از عاشورای امام حسین(ع) درس مبارزه با نفس را بیاموزیم تا بتوانیم در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه هر روز ما عاشوراست، افزود: مدافعان حرم با درس گرفتن از مکتب عاشورای حسینی، دوشادوش برادران خود در سوریه و عراق در حال جهاد علیه تکفیری‌های داعش هستند و از حرم اهل بیت(ع) دفاع می‌کنند.

امام جمعه موقت بندرعباس ادامه داد: شهید حججی که نمونه‌ای از مدافعان حرم است که با وقت‌شناسی و شهادت در راه دفاع از مکتب اهل بیت(ع) غوغای بزرگی در میان مردم به‌وجود آورد.

حجت‌الاسلام حسینی‌پور در ادامه به اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر یکی از درس‌های مهم قیام امام حسین(ع) است و بر همه ما لازم است که در کشور مروج معروف‌ها و نهی کننده منکرات باشیم.

وی گفت: سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل علیه ملت ایران نمونه‌ای از منکرات است و ما ازکسانی که مبشر آنها هستند، بیزار هستیم.

امام جمعه موقت بندرعباس با تاکید بر اینکه استکبار جهانی و در راس آن آمریکا و اسرائیل به‌دنبال به خاک و خون کشیدن مسلمانان هستند، تصریح کرد: فجایعی که در میانمار ایجاد شده و کشتار و آوارگی صدهاهزار مسلمان و همچنین حوادث عراق، سوریه و یمن و حتی افغانستان نتیجه نقشه‌های شوم دولتمردان آمریکا و اسرائیل غاصب و اشغالگر است.

حجت‌الاسلام حسینی‌پور در بخش دیگری از سخنان خود به هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و بیان داشت: امنیت نعمتی مهم برای بشریت است و خوشبختانه امروز با تلاش نهادهایی همچون نیروی انتظامی شاهد وجود امنیت در کشورمان هستیم و مردم باید قدردان وجود این امنیت در کشور باشند.

وی خاطرنشان کرد: در هفته نیروی انتظامی باید جانفشانی‌ها و از خودگذشتگی‌های این نیرو در جهت ایجاد امنیت در شهرها و مرزها را گرامی بداریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه