English

فعالیت دوباره گردو غبار در خوزستان

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت از بعد از ظهر امروز بخشی از کانون های داخلی گرد و غبار در شمال غرب خوزستان و کانون های مرز عراق دوباره فعال می شوند.

فعالیت دوباره گردو غبار  در خوزستان

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، کوروش بهادری گفت: اطلاعیه ای برای بعداز ظهر امروز صادر شده و ممکن است به دلیل تشدید وزش باد بخشی از کانون های داخلی گرد و غبار از جمله کانون شوش در شمال غرب استان و کانون هایی که در مرز عراق وجود دارند فعال و موجب کاهش کیفیت دید به صورت موقت در شهرهای اهواز، بستان و دشت آزادگان شوند.

وی اظهار داشت: پدیده غالب در روزهای آینده در استان خوزستان آسمان صاف تا کمی ابر گاهی همراه وزش باد و گرد و غبار محلی است، همچنین انتظار کاهش یک تا 2 درجه ای دما تا روز یکشنبه هفته آینده را داریم.

بهادری با اشاره به تداوم پدیده شرجی در شهرهای ساحلی تا یکشنبه هفته آینده تصریح کرد: میزان رطوبت نسبی امروز صبح در هندیجان 86 درصد، در امیدیه و آغاجاری 80 درصد و در اهواز 58 درصد بوده است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان اذعان داشت: در شبانه روز گذشته بستان با 45 درجه سانتیگراد و ایذه با 17 درجه سانتیگراد به ترتیب گرم ترین و خنک ترین نقاط استان خوزستان بودند. تغییرات دمای هوای امروز اهواز نیز بین 25 تا 43 درجه سانتیگراد در نوسان خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه