English

مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان در جمع فعالان صنعت گردشگری خبر داد :

اجرای ۳۳۰ طرح گردشگری در استان اصفهان

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: 330 طرح گردشگری در این استان در حال اجراست که 89 طرح آن مربوط به ساخت هتل است.

اجرای 330 طرح گردشگری در استان  اصفهان

به  گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، فریدون اله یاری در مراسم گرامیداشت روز جهانی گردشگری در جمع فعالان صنعت گردشگری اصفهان گفت: 10 هتل از 89 هتل در دست ساخت استان اصفهان پنج ستاره است.

وی افزود:طی چهار سال گذشته، تعداد واحدهای بومگردی این استان از 35 به 208 واحد افزایش یافته است و تا پایان امسال تعداد این واحدها به 250 واحد خواهد رسید.

اله یاری بیان کرد: تعداد واحدهای اقامتی از سال 92 تاکنون از 55 به 155 باب افزایش یافته است که امیدواریم تا پایان امسال نیز 53 واحد اقامتی جدید نیز به شمار واحدهای اقامتی اضافه گردد.

وی همچنین به افزایش تخت های اقامتی طی سال های اخیر اشاره کرد و گفت: هفت هزار تخت اقامتی نیز تا پایان امسال به شمار تخت های اقامتی استان اصفهان افزوده خواهد شد.

وی ادامه داد: ورود گردشگران خارجی به این استان نسبت به سال 91، پنج برابر شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان  اصفهان توسعه گردشگری به نقاط کمتر توسعه یافته را از دیگر راهبردهای اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان اعلام کرد و گفت: رویکرد ما توجه به نقاط کمتر توسعه یافته است و در این راستا تلاش کرده ایم ، گردشگری را به مناطق کمتر توسعه یافته استان تسری دهیم.

 

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه