English

مدیرکل دفترتوسعه مهندسی ساختمان وزارت راه وشهرسازی :

حمایت ونظارت، خط مشی وزارت راه وشهرسازی در قبال سازمانهای نظام مهندسی است

مدیرکل دفترتوسعه مهندسی ساختمان وزارت راه وشهرسازی گفت :تعاملات سازنده و ارشادی بین وزارت راه وشهرسازی با سازمان های نظام مهندسی ساختمان استانها در یک فرایند منسجم برای اعتلای مهندسی ساختمان کشور و ارتقای جایگاه مهندسان از جمله اهدافی است که بدنبال آن هستیم.

حمایت ونظارت، خط مشی وزارت راه وشهرسازی در قبال سازمانهای نظام مهندسی است

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، منوچهر شیبانی اصل گفت: خط مشی و سیاست وزارت راه وشهرسازی بر سه محور هدایت، حمایت و نظارت شکل گرفته که هر سه محور بر بستر قانون استوار است.

وی اظهار داشت: طی چهارسال گذشته حرکت در مسیر قانون و رعایت حدود واختیارات قانونی در سازمانهای نظام مهندسی به طور مطلوبی شکل گرفته که امید است با یک حرکت جمعی، و در راستای اجرای اصول اخلاق حرفه ای بستر مناسبی در فضاهای مختلف که بخش مهندسی ساختمان در آن دخیل هستند ایجاد گردد.

مدیر کل دفتر توسعه مهندسی ساختمان وزارت راه وشهرسازی ابراز امیدواری کرد تا با افزایش تعاملات سازنده و ارشادی بین وزارت راه وشهرسازی و سازمانهای نظام مهندسی ساختمان استانها بتوانیم در یک فرایند بسیار منسجم برای اعتلای مهندسی ساختمان کشور و ارتقای جایگاه مهندسان و اعضای سازمانها بکوشیم.

 گفتنی است در این نشست علی عموشاهی رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان نیز گزارشی از اقدامات بعمل آمده در هیات مدیره دوره هفتم ارائه نمود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه