English

سردار سلامی در مراسم تشییع پیکر شهید حججی:

شهید حججی نماد همدلی و صلابت یک ملت است

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم تشییع پیکر شهید حججی گفت: شهید حججی امروز نماد همدلی و شکوه و صلابت و پایداری یک ملت است.

شهید حججی نماد همدلی و صلابت یک ملت است

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، سردار حسین سلامی اظهار داشت: نحوه شهادت محسن، تصویری نزدیک و جلوه ای با شکوه از شهادت یاران امام حسین علیه السلام را بر صفحه دلها نقاشی کرد.

وی افزود:سیمای آرام ،چشمان نافذ و صلابت و چهره محسن را هنگام اسارت و شهادت با چهره منفور و شقی آن تروریست مقایسه کنید ؛ اشقیای این دوران به جا ماندگان از دوران یزید هستند.

سردار سلامی  با بیان اینکه او به امام حسین اقتدا کرد و بی سر بودن او موجب سرافرازی ما شد گفت: شهید حججی بدون دست به سرزمین خود بازگشت، محسن مانند قاسم شهد شهادت نوشیدو مانند علی اکبر به میدان جنگ رفت و قطعه قطعه شد تا پیکره امت اسلام به هم پیوند بخورد.

سردار سلامی تاکید کرد:او امروز نماد همدلی و شکوه و صلابت و پایداری یک ملت است و پیکرش سند وفاداری و بیعت این ملت با آرمان های امام حسین است.

وی افزود:محسن حججی فرزند همه ملت ایران، همه امت اسلام  و فرزند رهبر بزرگ انقلاب است؛ او روح عاشورا را دوباره در کالبد این ملت زنده و بعثتی در قلب ها ایجاد کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جوانان ما امروز در افق اندیشه بلند خود تعقیب آرزوهای محسن را در دستور کار خود قرار داده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه