English

مدیرکل اجتماعی استانداری کرمانشاه خبر داد:

راه‌اندازی ۱۰ مرکز تسهیل گری و توسعه اجتماعی در مناطق حاشیه‌ای شهر کرمانشاه

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری کرمانشاه از راه‌اندازی ده مرکز تسهیل گری و توسعه اجتماعی در مناطق حاشیه شهر کرمانشاه خبر داد.

راه‌اندازی ۱۰ مرکز تسهیل گری و توسعه اجتماعی در مناطق حاشیه‌ای شهر کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، علیرضا گودرزی گفت: با توجه به مشکلات عدیده کلان‌شهر کرمانشاه ازجمله مشکل حاشیه‌نشینی و اینکه در مرکز استان نزدیک به ۳۴۰ هزار نفر در سکونت‌گاه‌های غیررسمی زندگی می‌کنند پیگیری‌های خوبی از طریق مرکز امور اجتماعی فرهنگی وزارت کشور صورت گرفته و قرار است در ۱۰ منطقه اولویت‌دار شهر کرمانشاه باهدف کاهش و کنترل آسیب‌های اجتماعی با کمک موسسه‌های تسهیل گر و همچنین سازمان‌های مردم‌نهاد این مناطق راه‌اندازی و با برنامه‌ریزی اختصاص اعتبارات لازم اقدامات فوق‌العاده‌ای به اجرا درآید.

وی گفت: یکی از اهداف مهم و کلیدی دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی اولویت‌دار در استان و هدایت بودجه‌های اختصاص‌یافته به‌سوی این مسائل با استفاده از ظرفیت‌های خوبی است که بیش از ۳۲۰ سازمان مردم‌نهاد در استان خلق نموده آمد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بابیان این نکته که در دولت تدبیر و امید نگاه ویژه‌ای به مباحث اجتماعی وجود دارد گفت: نگاهی که امروز به مقوله آسیب‌ها اجتماعی وجود دارد نویددهنده آن است که انشالله بتوانیم با تلاش و کوشش برای توسعه پایدار استان در بعد اجتماعی و فرهنگی همگام‌هایی اساسی برداریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه