English

رانندگان سرویس مدارس بدون تعیین صلاحیت فردی حق جابه جایی دانش آموزان را ندارند

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: رانندگان سرویس مدارس بدون تعیین صلاحیت فردی حق جابه جایی دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی را ندارند.

رانندگان سرویس مدارس بدون تعیین صلاحیت فردی حق جابه جایی دانش آموزان را ندارند

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، سرهنگ رضا محمدزاده با اشاره به شروع هفته دفاع مقدس اظهار داشت: رزمندگان 8 سال دفاع مقدس با جانفشانی های خود درخت انقلاب و اسلام را آبیاری کردند.

وی با بیان اینکه پلیس های تخصصی مختلف ناجا در استان گیلان با همکاری یکدیگر آسایش گیلانیان را تامین می‌کنند بیان داشت: ساماندهی سرویس مدارس در چندسال گذشته در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه پلیس اماکن عمومی با همکاری پلیس راهور استان ‌گیلان برای ساماندهی سرویس مدارس گیلان می‌کوشند گفت: دغدغه خانواده ها در زمینه افرادی که فرزندان آنان را به مدارس می‌رساندند علت اصلی ساماندهی سروریس مدارس است.

محمدزاده با بیان اینکه از پایان خردادماه جلسات زیادی با مدیران آموزش و پرورش درباره ساماندهی سرویس دانش آموزان برگزار شد خاطرنشان کرد: این ساماندهی تمام دستگاه ها را برای نظارت بیشتر به افرادی که دانش آموزان را جابه جا می‌کنند موکلف کرده است.

وی با اعلام اینکه به سرویس های مدارسی که دارای مجوز از طرف تاکسیرانی استان گیلان هستند کارت داده شده است عنوان داشت: پلیس راهنمایی و رانندگی جلوی تردد خودروهای بدون مجوز و کارت را می‌گیرد و خودروی رانندگان متخلف ضبط می‌شود.

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه رانندگان سرویس مدارس به خانواده ها خدمات ارائه می‌دهند و در حوزه اصناف قرار می‌گیرند اعلام داشت: صلاحیت فردی رانندگان سرویس مدارس توسط پلیس اماکن عمومی استان گیلان بررسی می‌شود.

محمدزاده با تاکید بر اینکه هیچ یک از رانندگان سرویس مدارس بدون تعیین صلاحیت فردی توسط پلیس اماکن عمومی حق جابه جایی هیچ یک از دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی را ندارند گفت: رانندگان سرویس دانش‌آموزان توسط مدیران مدارس گیلان به پلیس اماکن عمومی معرفی می‌شوند.

وی رانندگان سرویس مدارس را معلم دانش آموزان در زمان جابه جایی آنها از منزل به مدرسه و بالعکس خواند و بیان داشت: رفتار رانندگان سرویس مدارس در شکل گیری رفتار دانش آموزان در آینده نقش دارد.

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان گیلان با اشاره به برگزاری کلاس های آموزشی برای رانندگان سرویس مدارس خاطرنشان کرد: در این کلاس ها باید و نباید های رسته شغلی سرویس مدارس به رانندگان این سرویس ها گفته می‌شود و برگزاری این کلاس ها نقش به سزایی در تربیت کودکان ایفا می‌کند.

محمدزاده با بیان اینکه رفتار و منش خوب رانندگان سرویس مدارس در هنگام جابه جایی دانش آموزان مطالبه برحق والدین آنها است گفت: ‌تمام ارگان ها به ویژه آموزش پرورش گیلان باید یاری دهنده پلیس اماکن عمومی در ساماندهی این قشر از جامعه باشند.

وی با اعلام اینکه اولیای دانش آموزان و مدارس گیلان می‌توانند تا 15 مهرماه رانندگان سرویس مدارس را به پلیس اماکن عمومی معرفی کنند عنوان داشت: پلیس اماکن عمومی ظرف 48 صلاحیت افراد را تعیین می‌کند.

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه بر اساس قوانین نظام صنفی فعالیت برخی از رسته های شغلی مانند چایخانه، کافی شاپ و قلیانسرا در نزدیک مدارس ممنوع است اعلام داشت: افراد می‌توانند از قوانین و مقررات انتظامی قبل از اقدام به خرید ملک و ایجاد شغل توسط پلیس اماکن عمومی استان گیلان به عنوان پیش بازدید مطلع شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه