English

جوی آرام و ترافیکی روان در جاده‌ها در روز عید

مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور را اعلام کرد.

جوی آرام و ترافیکی روان در جاده‌ها در روز عید

به گزارش خبرگزاری موج، در حال حاضر بجز  ترافیک نیمه سنگین در محور جنوب به شمال محور کرج _چالوس (محدوده بیلقان تا کیلومتر 5 )، سایر محورهای مواصلاتی کشور ازجوی آرام وترافیکی روان برخوردار می باشند.


محورهای مسدود عبارتند از:

محور شمشک به دیزین به علت انجام عملیات راهسازی.
محور اولنگ-شاهرود در استان های گلستان و سمنان.
محور استهبان-نی ریز در استان فارس.
محور ایلام-صالح آباد محدوده ماربره در استان ایلام بعلت ریزش پل مسدود می باشد.

محورهای دارای محدودیت به شرح زیر می‌باشد:

آزادراه قم به تهران تا 20 شهریور محدوده عوارضی تا کیلومتر 12.5 روزهای شنبه , یکشنبه , دوشنبه , چهارشنبه هر هفته از ساعت 08:00 الی 17:00 و روزهای سه شنبه از ساعت 08:00 الی 12:00 به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه, عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و تنها در یک خط عبور اجرا خواهد شد.

محور کرج-چالوس تا 20 شهریور محدوده میدان امیر کبیر تا تونل کندوان-کیلومتر صفر تا 75  روزهای شنبه , یکشنبه , دوشنبه , سه شنبه هر هفته از ساعت 08:00 الی 17:00 و روزهای چهار شنبه از ساعت 08:00 الی 12:00 به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه, عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط اجرا خواهد شد.

آزادراه رشت-قزوین تا 20 شهریور روزهای شنبه , یکشنبه , دوشنبه , سه شنبه هر هفته از ساعت 08:00 الی 18:00 و روزهای چهار شنبه از ساعت 08:00 الی 14:00 به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه, عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط اجرا خواهد شد.

محور بوئین زهرا-اشتهارد حدفاصل انتهای حوزه تا محدوده شهری و محور اشتهارد-ماهدشت حدفاصل انتهای محدوده شهری تا پلیس راه ماهدشت و محور ماهدشت-کیانشهر از کیلومتر صفر تا 45  - تا 20 شهریور روزهای شنبه , یکشنبه , دوشنبه , سه شنبه و چهارشنبه هر هفته از ساعت 07:00 الی 17:00 به استثنای ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه, عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و تنها در یک خط عبور اجرا خواهد شد.
 

آزادراه قزوین-آبیک؛ تا 15 شهریور محدوده -کیلومتر صفر تا 25 روزهای شنبه , یکشنبه , دوشنبه , سه شنبه هر هفته از ساعت 08:00 الی 17:00 و روزهای چهار شنبه از ساعت 08:00 الی 12:00 به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه, عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط اجرا خواهد شد.
    محورهای شمالی در استان مازندران (اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت):

    محور هراز(حد فاصل آمل تا امامزاده هاشم کیلومتر 0 تا 103)
    محور چالوس (حدفاصل چالوس تا دهانه شمالی تونل کندوان کیلومتر 0 تا 80)
    محور فیروزکوه (حدفاصل کمربندی قائمئشهر تا گدوک کیلومتر 0 تا 90) تا 20 شهریور و همچنین از دوم تا 30 مهر ماه از ساعت 2 بامداد تا 12 روزهای یکشنبه,دوشنبه و سه شنبه هر هفته به استثنای  ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه, عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط اجرا خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی