English

مدیرکل اوقاف گیلان:

اربعین یک ظرفیت جهانی است/ اتمام حجت با بشریت پیام محرم است

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان گیلان گفت: امروز مکتب عاشورا یک مکتب تعالی است و شناخت فرهنگ سیدالشهدا از موضوعات مهم این ماه بزرگ است.

اربعین یک ظرفیت جهانی است/ اتمام حجت با بشریت پیام محرم است

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، حجت الاسلام والمسلمین علیزاده، در حاشیه نشست خبری برگزاری طرح بزرگ بصیرت عاشورائی در بقاع متبرکه گیلان، اظهار کرد: پیام محرم پیام ایثار، اتمام حجت با بشریت، دفاع از آزادی و مبارزه با ظلم و ستم ، پیام دفاع از اسلام و پیام محرم دفاع از حجاب اسلامی است و در همه ادوار زندگی حتی با کمترین شرایط و امکانات است .

وی همچنین افزود: امروز کربلا یک مکتب است یک فرهنگ اثربخش و جذاب و متعالی است، پیروزی های امروز جبهه مقاومت بر تکفیری ها و دشمنان اهل بیت (ع) اگر شکل گرفته و انجام شده خروجی همین فرهنگ بزرگ و افتخار شهادت است.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان گیلان همچنین افزود: مکتب و فرهنگ اصیل سیدالشهداء(ع) و شناخت آن از موضوعات مهم در ایام ماه محرم و صفر است  .

علیزاده همچنین گفت: سیره اباعبدالله(ع) در واقعه عاشوراء درس فرهنگی، اخلاقی، سیاسی و اجتماعی است همه آنها با جزئیات یک درس بزرگ برای ما است.

وی همچنین گفت: تجمع بزرگ اربعین معجزه قرن است، معجزه اباعبدالله(ع) و مکتب ایشان است اربعین و مراسم آن یک ظرفیت بزرگ جهانی است ظرفیتی که بیش از بیست میلیون نفر با آرامش به دیدار مولایشان می شتابند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه