English

در رقابت های شمال غرب کشور:

دختران شناگر کردستانی خوش درخشیدند

شناگران دختر زیر ١٤ سال و بالای ١٤ سال کردستانی با کسب چهار نشان نقره و دو عنوان نقره و برنز تیمی،٥٠*٤ متر مختلط و ٥٠*٤ متر آزاد تیمی در رقابت های شمالغرب کشور خوش درخشیدند.

دختران شناگر کردستانی خوش درخشیدند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، رقابت های شنای دختر زیر ١٤ سال و بالای ١٤ سال شمالغرب کشور روز یکشنبه ۲۶ شهریورماه به میزبانی شهر زنجان برگزار شد.
این مسابقات با حضور 5 استان زنجان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و کردستان در ماده های مختلف به مدت یک روز انجام گرفت.
در پایان این رقابت ها تینا محمودی شناگر کردستانی در ماده های ٥٠ و ١٠٠ متر کرال پشت در جایگاه دوم قرار گرفت و آنیا کریمی دیگر ورزشکار استان در مواد ٥٠ و ١٠٠ متر آزاد نیز به مقام دوم دست یافت.
در مسابقات ٥٠*٤ متر آزاد تیمی، تینا محمودی، هستی فاتحی، سارا چگینی و آنیا کریمی عنوان سوم را از آن خود کردند و شناگران کردستان در ماده ٥٠*٤ متر مختلط تیمی متشکل از تینا محمودی در شنای کرال پشت، کیمیا فیضی در قورباغه، سارا چگینی در شنای پروانه و آنیا کریمی در بخش آزاد رتبه دوم را کسب کردند.
تیم کردستان با 14 شناگر به سرپرستی رودابه تزیین و مربیگری سارا ارشدی در رقابت های شنای دختر زیر ١٤ سال و بالای ١٤ سال شمالغرب کشور شرکت کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه