English

رئیس سازمان زندان‌ها در دیدار با استاندار گلستان

به زندانیان۱۳۰ رشته فنی در زندان‌های کشور آموزش داده می‌شود

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی گفت: اکنون ۱۳۰ رشته فنی در زندان به زندانیان آموزش داده می‌شود و باید هر زندانی در لحظه آزادی یک حرفه را به صورت کامل آموخته باشد.

به زندانیان۱۳۰ رشته فنی در زندان‌های کشور آموزش داده می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، علی اصغر جهانگیر ظهر امروز در دیدار با استاندار گلستان اظهار داشت: در نگاه نظام جمهوری اسلامی اقدامات سازمان زندان‌ها با نگاه اصلاح و تربیت است و فعالیت‌های آن به مثابه یک نظام آموزشی است. ما باید از حقوق حداکثر جامعه دفاع کنیم، اما همیشه یک حداقل قانون‌گریز وجود دارد.

 برنامه‌های کاهش جمعیت کیفری در استان گلستان

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی تصریح کرد: برای کاهش جمعیت کیفری دستورالعمل‌هایی وجود دارد که خوشبختانه میانگین تعداد زندانیان استان گلستان به نسبت کشور کمتر است و این نشان از تاثیر برنامه‌های کاهش جمعیت کیفری در استان گلستان دارد.

جهانگیر اظهار کرد: براساس میانگین کشوری بالاترین محکومان حاضر در زندان را محکومان مربوط به موادمخدر تشکیل می‌دهند اما در استان بالاترین محکومان مربوط به جرائم سرقتی هستند. باید زندانی در زندان تنها از آزادی محروم باشد و مسائلی مانند سلامتی آنها مورد توجه قرار گیرد.

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی اظهار داشت: با توجه به اینکه 130 رشته فنی در زندان به زندانیان آموزش داده می‌شود، باید هر زندانی در لحظه آزادی یک حرفه را به صورت کامل آموخته باشد و با گواهی‌نامه فنی و حرفه‌ای بدون ذکر نام زندان و آبرومندانه بتواند شغلی برای خود ایجاد کند. 2 برابر ظرفیت زندان‌های گلستان، زندانی در استان گلستان قرار دارند که باید برنامه‌های توسعه فضای نگهداری با سرعت و تلاش بیشتری اجرایی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه