English

چهارمین جشنواره بین المللی داستان«انگشت جادویی» در شیراز منتخبین خود را شناخت

در آیین پایانی چهارمین جشنواره بین المللی داستان کودک «انگشت جادویی»، 13 منتخب معرفی شدند.

چهارمین جشنواره بین المللی داستان«انگشت جادویی» در شیراز منتخبین خود را شناخت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج از شیراز، آیین پایانی چهارمین جشنواره بین المللی داستان کودک «انگشت جادویی» به میزبانی شیراز برگزار شد.

این آیین که در تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس و با حضور معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس و اعضای بنیاد شعر و ادبیات ایرانیان برگزار شد، در بخش بزرگسال این رویداد رقابتی داستان «دال دال در جستجوی ناخدا کوتی» نوشته ساره سامی از سروستان فارس حایز مقام اول و «آهنگ هندی» نوشته عطیه خراسانی از زاهدان مقام دوم را کسب کرد.

در این بخش یادشده از داستان های «غول بیابونی» نوشته لیلا باقی‌پور از تهران، «کیف پول» نوشته قاسم علی نژادیان از فولادشهر اصفهان و «چشمه» نوشته علی کلانتری‌فرد از کشور ترکیه تقدیر شد.

همچنین در بخش سنی ۸ تا ۱۲ سال داستان «تپلستان» نوشته شنتیا خادمی از شیراز مقام اول را کسب کرد و به ترتیب داستان های «مترسک»(دنیا اسکندرزاده-تهران)، «صلح با حیوانات»(محمدجواد خرمی زاده- شیراز) و «نسل غلط گیر»(فاطمه انجوی نژاد – شیراز) مورد تقدیر قرار گرفتند.

این درحالیست که چهارمین جشنواره بین المللی داستان کودک «انگشت جادویی» در بخش ۱۲ تا ۱۸ سال بر گزیدگانی داشت که «آخرین بازمانده پشغالی» نوشته مهتا سلیمی از قزوین جایزه اول را دریافت کرد و مقام دوم این بخش به داستان «همه چیز از یک مداد شروع شد» نوشته یگانه محقق از کشور افغانستان موفق به دریافت جایزه شد.

در بخش یادشده از «قبرستان درخت» نوشته مینا وطن خواه (بندرعباس)، «میراث جادوگر» نوشته محدثه گوایی از شهرستان مرودشت تقدیر شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه