English

در دیدار مدیر کل شیلات با رئیس دانشکده علوم و فنون دریایی مطرح شد؛

ارتقای کیفی فعالیت های شیلاتی با همکاری مشترک دانشگاه هرمزگان

مدیر کل شیلات هرمزگان در دیدار با کامرانی عضو هیئت علمی دانشگاه هرمزگان و یوسف زادی رئیس دانشکده علوم و فنون دریایی، با اشاره بر نقش فعالیت های علمی و تحقیقاتی در توسعه، بر ارتقای کیفی فعالیت های شیلاتی با همکاری مشترک دانشگاه هرمزگان و اداره کل شیلات هرمزگان تاکید شد.

ارتقای کیفی فعالیت های شیلاتی با همکاری مشترک دانشگاه هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی شیلات هرمزگان،سید پرویز محبی در این دیدار با اشاره به گسترش فعالیت های کمی و کیفی مشترک بین شیلات هرمزگان و جامعه دانشگاهی استان ، بر آموزش موازی کارکنان،دانشجویان و بهره برداران شیلاتی و دانشگاهی تاکید کرد.

وی ایجاد ظرفیت های مناسب در راستای  توسعه سرمایه گذاری اقتصادی در بخش های شیلاتی  با استفاده از ظرفیت های مشترک دانشگاه و شیلات هرمزگان را یکی از اهداف مشترک این دو نهاد خواند.

همچنین در این نشست احسان کامرانی عضو هیئت علمی دانشگاه هرمزگان با اشاره به تفاهمنامه موجود بین دانشگاه هرمزگان و اداره شیلات هرمزگان  گفت:باهماهنگی های موجود  در اسرع وقت این تفاهم نامه ضمن به روز رسانی و تطبیق با شرایط نوین با حداکثر ظرفیت به اجرا در خواهد آمد.

این عضو هیئت علمی دانشگاه هرمزگان با تاکید بر ایجاد فضای آموزشی  مجهز و استاندارد مرتبط با فعالیت های شیلاتی نوین،آموزش صیادان،شناسایی نقاط ضعف و آسیب پذیر جامعه بهره بردار شیلاتی با استفاده از ظرفیت های علمی و تحقیقاتی دانشگاه را از جمله فعالیت های مورد هدف این دو نهاد خواند.

همکاری در برگزاری همایش زیست محیط دریا در بهمن ماه سال جاری و بازدید دانشگاهیان از صیدگاه میگو و سایر آبزیان از مهمترین برنامه های مشترک دانشگاه هرمزگان و اداره کل شیلات هرمزگان در این نشست بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه