English

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیریک:

همایش تجلیل از فعالان قرآنی و فرهنگی درشهرستان سیریک برگزار شد

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیریک،، گفت: همایش تجلیل از 46 فعال قرآنی و فرهنگی شهرستان سیریک با حضور علما و مسئولان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین شریف زاهدی مدیر مؤسسه قرآنی آل یاسین در همایش تجلیل از فعالان قرانی و فرهنگی که در شهرستان سیریک برگزار شد، عنوان کرد: قرآن باران همیشه تعلیم و تربیت برای انسان است، قرآن انسان را به کمال و سعادت دنیا و آخرت نزدیک می کند.

وی اضافه کرد: یکی از اهداف اصلی مؤسسه قرآنی آل یاسین تربیت قرآن آموز ، نخبه های قرآنی و بهره مندی و استفاده از سوره ها و آیات قرآن به روش قصه، داستان، شعر و نقاشی برای نوجوانان و جوانان و کودکان است.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام و المسلمین حسینی مسئول مؤسسه قرآنی قم گفت:  قرآن افضل اعمال و عبادات است خدا در قرآن به ما سفارش می کند به والدین احسان و نیکی کنیم و به عهد و پیمان خود وفا کنیم تا جز خاسرین نشویم.

 حسینی یادآور شد: خدا انسان های با ایمان و اهل قرآن را دوست دارد و کسی که به قرآن آموز قرآنی توهین کند خدا بر او لعنت و نفرین می کند و همه این روایت و آیات نشان از جایگاه رفیع قرآن در اسلام است که باید ما مسلمانان از این نعمت الهی بهره مند شویم.

 حسینی اضافه کرد: پیامبر رحمت و مغفرت الهی می فرماید که بهترین امت ما کسانی هستند که اهل قرآن باشند قرآن را یاد بگیرند و به دیگران یاد بدهند و به واسطه یک حرف ده حسنه پاداش ، ده گناه بخشیده و ده درجه مقام او را بالا می بریم.

گفتنی است: در این مراسم علاوه بر تجلیل 46 نفراز فعالان قرآنی و فرهنگی برنامه های جنبی دیگری ازجمله؛ برنامه هنری، مسابقه فرهنگی، شعر و اجرای سرود دسته جمعی به همراه داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه