English

شهردار منتخب اصفهان :

فضاسازی غیرکارشناسی در تصمیمات من تأثیری ندارد/ شایسته سالاری را ملاک قرار خواهم داد

شهردار منتخب اصفهان با تاکید بر اینکه فضاسازی غیرکارشناسی در تصمیمات من تأثیری نخواهد داشت، گفت: شایسته سالاری یک سری مؤلفه هایی چون تجربه، دانش، تخصص، ترقی دارد که بنده این موارد را ملاک و معیار قرار خواهم داد.

فضاسازی غیرکارشناسی در تصمیمات من تأثیری ندارد/ شایسته سالاری را ملاک قرار خواهم داد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ،قدرت‌الله نوروزی در دیدار با جمعی از کارکنان و کارشناسان شهرداری اصفهان، اظهار کرد: لازم است از تمام شهرداران، معاونان و مدیران شهرداری که طی سال های گذشته نسبت به شکوفایی و بالندگی شهر اصفهان تلاش کرده‌اند تشکر و قدردانی کنم.

وی به فضای بسیار خوب این جلسه و حضور جمعی از کارکنان و کارشناسان شهرداری و بیان نظرات مطلوب آنها اشاره کرد و افزود: بنده معتقد به شایسته سالاری هستم و به طور قطع از افراد باتجربه استفاده خواهم کرد، در این مدت مطالعات و جلسات خوبی با تعداد زیادی از مدیران و کارشناسان فعلی و گذشته شهرداری داشتم و چارت قدیم و جدید را بررسی کردم.

شهردار منتخب اصفهان با تأکید بر اینکه در سایه این جلسات و نظرات کارشناسان، اشراف کاملی نسبت به معاونت‌ها، مناطق، سازمان‌ها و شرکت های شهرداری پیدا کرده‌ام و امیدوارم با انسجام کامل، فعالیتی کارا و اثربخش و همچنین دوشادوش با یکدیگر بتوانیم موجب افتخار شهرمان شویم.

وی با تاکید بر اینکه فضاسازی غیرکارشناسی در تصمیمات من تأثیری نخواهد داشت، گفت: وقتی شورایی یکدست بعد از سال ها انتخاب و شکل می‌گیرد و شخصی را طی فرایندی طولانی و کارشناسی به عنوان منتخب مردم انتخاب می‌کند، قطعا باید به توقعات مردم توجه کرد؛ بنابراین تغییراتی خواهیم داشت.

نوروزی با بیان اینکه به طور طبیعی در تمام دنیا تغییرات سیستمی، معاونان و مدیرانی با خود همراه خواهد داشت، تاکید کرد: البته به این معنا نیست که کل شهرداری زیر و رو شود و کارگران، کارکنان، کارشناسان و مهندسان موقعیت شغلی شان به خطر بیفتد و چنین اتفاقی نخواهد افتاد.

وی با اشاره به اینکه درحوزه‌های سیاسی معمولا تغییرات گسترده ایجاد می شود، اما در حوزه های شهرداری که کاری اجرایی و کارشناسی است، این وضعیت متفاوت خواهد بود، خاطرنشان کرد: برای بنده آن چه اهمیت دارد شایسته سالاری است و الزاما شایسته سالاری در دایره اصلاح طلبی خلاصه نمی‌شود، ممکن است کسی در دایره اصلاح طلبی باشد اما برای کار به خصوصی شایستگی لازم را نداشته باشد؛ از سوی دیگر کسی در دایره دیگری باشد اما به دلیل داشتن مؤلفه‌های شایسته‌سالاری، توانایی انجام کاری را داشته باشد؛ بنابراین اینها قطعا ملاک و معیار خواهد بود.

به گفته شهردار منتخب اصفهان، شایسته سالاری یک سری مؤلفه‌هایی چون تجربه، دانش، تخصص، تعهد دارد که بنده این موارد را ملاک و معیار قرار خواهم داد.

وی در ادامه با ابراز امیدواری نسبت به تداوم این جلسات، گفت: ارتباط با مردم، صرفا ارتباط در کوچه و خیابان و رسانه‌ها نیست، بلکه بخشی از ارتباطات شهردار باید با مدیران، کارشناسان و کارکنان درون سازمان متبوعش باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه