English

رییس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان خبر داد:

افزایش ابر در آسمان اصفهان

رییس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به استقرار جو نسبتاً ناپایدار در استان اصفهان، گفت: این ناپایداری‌ها بیشتر خود را به‌صورت افزایش ابر نشان خواهد داد.

افزایش ابر در آسمان اصفهان

به گزار ش خبرگزاری موج از اصفهان، حسن خدابخش در گفتگویی  با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی، اظهار کرد: جو نسبتاً ناپایداری در چند روز آینده بر استان اصفهان استقرار پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه این ناپایداری ها بیشتر خود را به صورت افزایش ابر نشان خواهد داد، گفت: آسمان استان در بیشتر مناطق استان صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد و در مناطق مرکزی غبار صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به افزایش میزان وجود ابر در مناطق غرب و جنوب استان، اظهار کرد: احتمال ریزش رگبار پراکنده در برخی از این مناطق دور از انتظار نیست.

خدابخش با بیان اینکه دمای هوا حداکثر دو درجه کاهش خواهد داشت، گفت: در حال حاضر نباید انتظار بارش در شهر اصفهان را داشته باشیم.

رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی استان به ادامه خیلی کُند روند کاهشی دما در اصفهان اشاره کرد و افزود: البته در صورت وقوع بارش در مناطق غرب و جنوب استان، کاهش دما در اصفهان رخ خواهد داد.

وی با بیان اینکه غبار صبحگاهی در مبارکه، زرین شهر و شرق اصفهان کمی رقیق‌تر خواهد بود، گفت: این میزان غبار بر کاهش کیفیت هوا تأثیر کمی خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه