English

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم:

پیش بینی ۷۰۰ جایگاه پارک اتوبوس در پارکسوار شمالی قم

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم گفت: در پارکسوار شمالی قم حدود 700 جایگاه پارک اتوبوس وجود دارد که در زمان‌های مختلف از این جایگاه‌ها استفاده می‌شود

پیش بینی 700 جایگاه پارک اتوبوس در پارکسوار شمالی قم

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم در گفتگو با خبرنگار موج از قم با اشاره به اقدامات سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم اظهار کرد: برگزاری جلسات با عناوین مختلف و بازدیدهای میدانی از جمله اقدامات مدیران این سازمان بود، با مدیران استان قم از جمله معاون استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری جلساتی را برای سازماندهی زائرین عراقی برگزار کردیم.

وی ادامه داد: پایانه مرکزی، پایانه 72 تن، پارک سوار فدک، پارک سوار شمالی، پایانه سه راه خرمشهر و پایانه میدان ولی عصر(عج) تحت پوشش سازمان پایانه‌های شهرداری قم است، پایانه مسافربری محلی برای فروش بلیت و سوار شدن و پیاده شدن مسافر است، اما پارک سوار محل پیاده شدن مسافرین و پارک اتوبوس‌ها است.

ابوالفضل مستقیمی افزود: در پارکسوار شمالی حدود 700 جایگاه پارک اتوبوس وجود دارد که در زمان‌های مختلف از این جایگاه‌ها استفاده می‌شود، ایام نیمه شعبان، 14 و 15 خرداد و روزهای شلوغ سال، اتوبوس‌های زیادی در پارکسوار شمالی پارک می‌کنند.

وی ساماندهی اعزام زائرین استان قم به عتبات عالیات و حج را از اقدامات سازمان پایانه‌ها دانست و تصریح کرد: در این راستا جلساتی را با عوامل سازمان حج و زیارت برگزار کردیم، اکنون تمام اعزام‌های عتبات و حج چه به صورت زمینی و چه به صورت هوایی از طریق پایانه مرکزی شهر صورت می‌گیرد و این مساله از سطح شهر قم جمع آوری شده است.

مستقیمی ادامه داد: جلسات با اعضای هیأت مدیره سازمان پایانه‌ها به صورت مستمر برگزار می‌شود، همچنین تشکیل جلسات ستاد با پرسنل سازمان پایانه‌ها در ایام مختلف سال از اقدامات این سازمان است، جلساتی را هم با مدیران شرکت‌های حمل و نقلی و انجمن‌های صنفی رانندگان داشتیم.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم افزود: نیروی انتظامی پاسگاهی را در پایانه مرکزی شهر قم دارد و پلیس بحث امنیت پایانه را تامین می‌کند و جلساتی را به صورت مستمر با پلیس پایانه داریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه