English

۸۲۵ زائر بیت الله الحرام در گیلان تحت مراقبت بهداشتی قرار گرفتند

همزمان با بازگشت زائران بیت الله الحرام در شهریور ماه سال جاری، اقدامات و مراقبت های بهداشتی مطابق با استانداردهای بین المللی انجام شد.

825 زائر بیت الله الحرام در گیلان تحت مراقبت بهداشتی قرار گرفتند

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، این مراقبت های بهداشتی با تاکید بر مراقبت بیماری های حاد تنفسی نظیر، تب کریمه کنگو و آنفولانزا در پایگاه مراقبت بهداشتی مرزی مستقر در مرز هوایی استان گیلان فرودگاه سردار جنگل رشت، توسط تیم های پیشگیری و مبارزه با بیماری ها و بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان رشت اجرا شد.

طی این فرایند، مراقبت و بیماری یابی و آموزش ویژه چهره به چهره با بهره گیری از بروزترین دستگاه های پرتابل شناسایی، وسایل کمک آموزشی، نصب بنر، توزیع پوستر و تراکت و پمفلت آموزشی به 825 زائر بیت الله الحرام در گیلان صورت گرفت.

 بر همین اساس موارد تب دار و علامت دار تنفسی شناسایی و تحت پیگیری های مراقبتی لازم قرار گرفتند که تا زمان بهبودی کامل آنها، مراقبت توسط تیم بهداشتی ادامه خواهد یافت.

همچنین، قبل و بعد از هر پرواز تمامی قسمت های در دسترس زائرین به طور کامل، توسط تیم بازرسی بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی گیلان، تحت عملیات گندزدایی قرار گرفت.

 پایگاه مراقبت بهداشتی مرزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این خصوص با بهره گیری از نیروهای مجرب و آموزش دیده در قالب تیم های پزشکی متشکل از کارشناسان مبارزه با بیماری ها و بازرسان بهداشت محیط اقدام به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی نمود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه