English

امروز برگزار شد؛

جشن فارغ التحصیلی ۳۳ دانش آموخته رشته دندانپزشکی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان

جشن فارغ التحصیلی 33 دانش آموخته رشته دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، ظهر امروز (چهارشنبه) در دانشکده دندانپزشکی رشت برگزار شد.

جشن فارغ التحصیلی 33 دانش آموخته رشته دندانپزشکی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، حمیدر ضا ذاکر جعفری رییس دانشکده دندانپزشکی با تقدیر از اساتید، دانشجویان و خانواده هایشان، این دوره را شانزدهمین دوره فارغ التحصیلی دانش آموختگان دانشکده عنوان کرد و افزود: این دانشکده افتخار دارد که در شانزدهمین دوره فارغ التحصیلی دانش آموختگان، یک بار دیگر شاهد به بار نشستن زحمات شش ساله دانشجویان، اساتید و والدین است.

رییس دانشکده دندانپزشکی با اشاره به تاریخچه دانشکده دندانپزشکی گفت: در سال 68 اولین سنگ بنای دانشکده برپا شد که پس از پیگیری مسولین دانشگاه، با ورود اولین دانشجویان این رشته در سال 75 آغاز به کار کرد و تاکنون بالغ بر 600 دانش آموخته از این دانشکده فارغ التحصیل شده اند. وی افزود: تعدادی از این دانش آموختگان هم اکنون به عنوان عضو هیئت علمی در این دانشکده به تدریس مشغول می باشند.

ذاکر جعفری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم دکتر خادمی از اساتید برجسته دانشکده دندانپزشکی، از دانش آموختگان خواست با پیروی از تجارب اساتیدی که زمانی دانشجویان همین دانشکده بوده اند، ارزش هایی مانند عدالت، وفاداری و دوستی را قدر دانسته و با تمام وجود در راستای ارتقای سلامت مردم همت کنند. وی همچنین همدردی با بیماران نیازمند را یکی از صفات بزرگ منشی تلاشگران عرصه پزشکی دانست.

در این مراسم 33 تن از دانش آموختگان دانشکده دندانپزشکی به قرائت سوگند نامه پرداختند.

گفتنی است؛ تقدیر از اساتید و کارکنان دانشکده، پخش کلیپ و اجرای موسیقی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه