English

قول مساعد استاندار هرمزگان برای پیگیری درمان کامل زائران مجروح هرمزگانی

استاندار هرمزگان با صدور پیامی شهادت نوجوان هرمزگانی و تعدادی از هم‌وطنان در حادثه تروریستی ناصریه عراق را تسلیت گفت و افزود: پیگیری‌های لازم جهت درمان و بهبودی کامل زائران مجروح هرمزگانی صورت خواهد گرفت.

قول مساعد استاندار هرمزگان برای پیگیری درمان کامل زائران مجروح هرمزگانی

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، در متن پیام "فریدون همتی" آمده است:

"شهادت جمعی از هم‌وطنان ازجمله محمد یاسین روشی نوجوان هرمزگانی اهل شهرستان رودان در حادثه تروریستی ناصریه عراق موجب تأسف و تألم این‌جانب و آحاد ملت ایران گردید.

تروریست‌های تکفیری بار دیگر با به شهادت رساندن زائران اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) اوج دشمنی خود با اسلام ناب را به اثبات رساندند.

بی‌شک چنین اقدامات کور و بزدلانه‌ای نخواهد توانست در عزم و اراده ملتی که به ائمه اطهار (ع) عشق می‌ورزند، خللی وارد کند و مردم استوارتر از گذشته به‌سوی زیارت حرم ائمه بزرگوار گام بر خواهند داشت.

متأسفانه در این حادثه جمعی از هم‌وطنان ازجمله تعدادی از زائران شریف هرمزگانی نیز دچار مجروحیت شدند که اقدامات و پیگیری‌های لازم جهت درمان و بهبودی کامل این بزرگواران صورت خواهد گرفت.

این‌جانب شهادت نوجوان هرمزگانی و تعدادی از هم‌وطنان در این حادثه را به مردم شریف هرمزگان و خانواده این شهید بزرگوار تسلیت می‌گویم و برای بازماندگان از درگاه خداوند متعال صبر و اجر  مسئلت می‌نمایم. "

در حادثه تروریستی ناصریه عراق یک نفر از زائران هرمزگانی شهید و سه نفر نیز مجروح شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه