English

ورزش کردن در خانواده ها باید فرهنگ سازی شود

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: ورزش کردن یک ضرورت در جامعه برای شور و نشاط اجتماعی است و باید در خانواده‌ها فرهنگ سازی شود.

ورزش کردن در خانواده ها باید فرهنگ سازی شود

به گزارش خبرگزاری موج از آستارا،  یونس رنجکش در مراسم اهدای جوایز به برگزیدگان راهپیمایی خانوادگی در آستارا افزود: تاکید بر ورزش در آموزه‌های دینی ما نهفته است و همین تاکید در فرهنگ  ما نیز سابقه دیرینه دارد.

رنجکش گفت: همه برای داشتن جامعه ای پر نشاط میبایست بر انجام ورزش تاکید داشته و در حوزه فرهنگ سازی آن هم باید همت گماریم.

وی ادامه داد:  داشتن جامعه ای با انسانهای با نشاط مستلزم برخورداری انسان ها از جسم، روان و روح سالم است که این مهم در انجام ورزش برای برخورداری از سلامت نهفته است.

فرماندار استارا خاطر نشان کرد: با توجه به کم تحرکی ناشی از زندگی ماشینی که در جامعه با آن روبرو هستیم برای داشتن جامعه با نشاط و زندگی اجتماعی و فردی سالم باید ورزش را سرلوحه فعالیت ها قرار دهیم زیرا در جامعه ای محور توسعه انسان است و این انسان سالم است که می تواند تحول آفرین باشد.

وی ضمن تشکر از مجموعه عوامل برگزاری این راهپیمایی خانوادگی، فراگیر شدن اینگونه حرکت ها را بسیار حایز اهمیت دانست و خواستار مشارکت دستگاههای اجرایی در پویا شدن اینگونه تحرکات اجتماعی برای نشاط آفرینی شد.

به گفته فرماندار آستارا ایجاد انگیزه های لازم برای فرهنگ سازی عمومی در  ورزش از ضرورت هایی است که باید به آن توجه شود.

در این برنامه که به مناسبت هفته دفاع مقدس و از سوی سپاه، اداره ورزش و جوانان و فرمانداری آستارا برگزار شد، به ۲۰نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه دوچرخه و هدایای نقدی اهدا شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه