English

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای رشت:

سوء استفاده برخی افراد از عناوین ارزشی/ حمایت همه جانبه از هیئتها و موسسات مذهبی

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای رشت گفت: متاسفانه برخی افراد قصد دارند با پنهان شدن پشت عناوینی همچون فلسطین و‌....سوء استفاده های شخصی انجام بدهند.

سوء استفاده برخی افراد از عناوین ارزشی/ حمایت همه جانبه از هیئتها و موسسات مذهبی

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، فاطمه شیرزاد با اشاره به اینکه مظلومیت ملت فلسطین بر کسی پوشیده نیست تصریح کرد: حمایت از فلسطین وظیفه همه مسلمانان است اما همه اقدامات در هر زمینه ای باید در چارچوب و بر اساس قانون انجام شود.

وی با اشاره به اینکه اخیرا یک واحد آپارتمان بدون مصوبه شورا به انجمنی خاص اختصاص یافته است بیان کرد: اخیرا شهرداری رشت بدون گرفتن مجوز از شورا یک واحد آپارتمان در اختیار دفتر جمعیت دفاع از ملت فلسطین قرار داده است و این کار تخلف است.

شیرزاد افزود: اعضای شورا منتخبین مردم رشت هستند و در چنین اقداماتی اولویت با موسسات قرآنی، فرهنگی و هنری رشت می باشد.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای رشت با اذعان به اینکه در شورای چهارم رشت تعداد بسیاری از موسسات مذهبی، فرهنگی و هنری چنین تقاضاهایی داشتند گفت: در آن زمان با هیچ کدام از درخواستهای موسسات رشت موافقت نشد و این در حالی است که اخیرا در اقدامی تامل برانگیز یک واحد آپارتمان بدون مصوبه شورا در اختیار انجمن مذکور قرار داده شده است.

شیرزاد با تاکید بر حمایت شورا و شهرداری از موسسات قرآنی، فرهنگی و هنری رشت افزود: واگذاری آپارتمان بدون مجوز شورا به دفتر جمعیت دفاع از فلسطین تخلف است و باید با چنین اقداماتی برخورد شود.

وی با اشاره به ظرفیت سرای محلات رشت بیان کرد: امروزه موسسات مذهبی، فرهنگی، هنری رشت نیازمند حمایت ویژه هستند و می توانیم با بهره گیری از ظرفیت سرای محلات تا حدودی با فعالان این عرصه مساعدت کنیم.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای رشت تصریح کرد: همه روزه شاهد اقدامات ضد فرهنگی دشمنان بر ضد اسلام و انقلاب هستیم و برای زنده نگه داشتن ارزشهای اسلامی و انقلابی باید به حمایت از برنامه های موسسات مذکور بپردازیم.

شیرزاد با اشاره به اینکه موسسات قرآنی، فرهنگی و هنری رشت نیازهای فراوانی دارند، افزود: تقویت این موسسات منجر به تقویت موضوعات فرهنگی و گسترش مباحث ارزشی و انقلابی خواهد شد.

وی با بیان اینکه اکثر مراکز قرآنی، فرهنگی و هنری در رشت توسط جوانان رشتی مدیریت می شود گفت: ما منتخبین مردم رشت و نمایندگان آنها در صحن شورا هستیم و شورا و شهرداری رشت موظف هستند در هر اقدامی اولویتها را به جوانان رشتی اختصاص و به حمایت از آنها بپردازند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی