English

شهردار قم:

۳ هتل پنج ستاره به زودی در قم کلنگ‌زنی می‌شود

شهردار قم با اشاره به ارائه مجوز به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای ساخت سه هتل پنج ستاره گفت: به زودی کلنگ احداث این هتل‌ها زده خواهد شد که سرانه اقامتی شهر را بهبود خواهد بخشید.

3 هتل پنج ستاره به زودی در قم کلنگ‌زنی می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج از قم، دکتر سقائیان‌نژاد در دیدار با آیت‌الله صافی گلپایگانی، با بیان اینکه در دو سال گذشته تلاش مدیریت شهری بر حرکت برنامه‌محور در شهر قم بوده است گفت: برنامه قم 1400 سال گذشته تهیه شد تا خط کش راه داشته باشیم و برنامه‌های اولویت‌دار ما مشخص باشد.

وی با اشاره به حمایت حوزه، مراجع تقلید و علما و بزرگان شهر در تدوین این برنامه خاطرنشان کرد: اقتضائات و نیازمندی‌های قم را در این برنامه به دست آوردیم تا بتوانیم در آینده مشکلات شهر را رفع کنیم.

شهردار قم با تاکید بر اولویت بندی برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام خاطرنشان کرد: عمده پروژه های نیمه تمام تکمیل شده و در اختیار مردم قرار گرفته است.

وی با اشاره به اقدامات شهرداری در حوزه زیست محیطی گفت: سال گذشته بیش از 300 هکتار به فضای سبز شهر اضافه شد و به دنبال این هستیم که هر سال سه مترمربع سرانه فضای سبز شهر اضافه شود.

سقائیان‌نژاد به برنامه‌ریزی برای ساماندهی ورودی‌های شهر اشاره کرد و گفت: ورودی جعفریه در دستور کار قرار دارد و اقداماتی در آن انجام شده است.

وی با بیان اینکه ساماندهی ورودی اراک نیز در برنامه است تصریح کرد: برای ورودی‌های دیگر نیز برنامه داریم.

شهردار قم به تبدیل سه بوستان شهری به کمپ زائر اشاره کرد و افزود: در این فضاها تسهیلاتی فراهم شده که ضمن اسکان موقت امن، خدمات لازم نیز به زائرین و مسافرین ارائه شود.

وی با اشاره به ارائه مجوز به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای ساخت سه هتل پنج ستاره خاطرنشان کرد: به زودی کلنگ احداث این هتل‌ها زده خواهد شد که سرانه اقامتی شهر را بهبود خواهد بخشید.

سقائیان‌نژاد اقدامات شهرداری در حوزه فرهنگی را مورد توجه قرار داد و گفت: برای ساماندهی و بهبود امکانات مساجد همکاری‌هایی را با هیئات امنا در دستور کار قرار دادیم.

وی با تاکید بر اینکه تا سال 1400 هر سال پروژه‌های عمرانی مشخص است افزود: نزدیک به هزار و 800 میلیارد تومان برای امسال پروژه تعریف شده که امیدواریم آنها را بتوانیم به ثمر برسانیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه