English

از شایعه مجازی تغییر بهمنی تا واقعیت حکم جدید سپهری مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران

در حکمی از سوی مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران مهندس سپهر سپهری به عنوان مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران منصوب شد.

از شایعه مجازی تغییر بهمنی تا واقعیت حکم جدید سپهری مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، پس از شایعه فضای مجازی در زمینه تغییر مدیر عامل شرکت ملی حفاری و تکذیب برخی از مدیران میانه از این شایعه، با صدور حکمی از طرف علی کاردر این شایعه به واقعیت تبدیل شد.

 کاردر در این حکم برنامه ریزی و اتخاذ راهکارهای لازم به منظور افزایش راندمان حفاری و کاهش زمان های انتظار و اتخاذ تدابیر لازم به منظور تربیت نیروی انسانی متخصص و کارآمد را از جمله وظایف مدیرعامل جدید ملی حفاری عنوان کرد.

در پی این حکم مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران همچنین بهره گیری از مدیران و متخصصان جوان در جهت ارتقاء شاخص های عملکردی شرکت ملی حفاری و اتخاذ تدابیر و راهبردهای لازم با هدف ارتقای سلامت اداری و شفاف سازی تعاملات مالی در تمامی فعالیت های این شرکت از دیگر وظایف سپهری بر شمرد.

کاردر  در این حکم عنوان کرد: تعامل هرچه بیشتر شرکت ملی حفاری ایران با شرکت های تولیدی و توسعه ای تابع شرکت ملی نفت ایران به منظور بهبود اجرای پروژه های حفاری و به کارگیری روش های نوین مدیریتی در راستای بهبود فرآیندها، چابک سازی شرکت و کاهش قیمت تمام شده پروژه ها را خواستار شد ه است.

 از دیگر خواسته های کاردر در این حکم بررسی و ارائه راهکارهای مناسب در راستای پیاده سازی مبانی حاکمیت شرکتی با هدف تدوین و تبیین راهبردهای مدیریتی در شرکت از دیگر وظایفی است که بر عهده سپهری محول شده است.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در این حکم بر استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان و دانشگاه ها در راستای بکارگیری روش های نوین حفاری و حمایت از ساخت و ارتقای هرچه بیشتر بومی سازی در صنعت حفاری کشور تاکید نمود.

ضرورت توجه به حوزه HSEQ در راستای دستورالعمل های مدون و الزامات پدافند غیرعامل به ویژه ارتقای هرچه بیشتر ضریب ایمنی دستگاه های حفاری با مدنظر قراردادن استانداردهای جهانی مربوط و تدوین و پیشنهاد راهبردهای موردنیاز در چارچوب سیاست های اقتصاد مقاومتی از دیگر مواردی است که در شرح وظایف مدیرعامل جدید شرکت ملی حفاری ایران به آن اشاره شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه