English

با هدف خدمت رسانی به مردم؛

بیمارستان صحرایی "حاج احمد متوسلیان" در مریوان برپا شد

با هدف ارائه خدمات پزشکی به محرومین، بیمارستان صحرایی حاج احمد متوسلیان در بخش سرشیو شهرستان مریوان برپا شد

بیمارستان صحرایی "حاج احمد متوسلیان" در مریوان برپا شد
به گزارش خبرنگارخبرگزاری موج، روز جمعه (۱۷ شهریور ماه)٬ در مراسمی با حضور نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان، فرماندهی سپاه پاسداران شهرستان مریوان، فرماندار و مدیر شبکه بهداشت شهرستان مریوان، بیمارستان صحرایی "حاج احمد متوسلیان "جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم محروم منطقه در روستای ویله (شهر چناره) آغاز به کار کرد.
 
سایه میری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مریوان ضمن ابلاغ پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان در نکوداشت و تقدیر از کلیه دست اندرکاران این امر خیر، گفت: این حرکت جهادی و ارزشمند در راستای منویات مقام معظم رهبری در خصوص توزیع عادلانه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم مناطق محروم صورت گرفته است.
 
وی افزود: هدف از راه اندازی بیمارستان های صحرایی ارائه خدمات درمانی با کیفیت به بیماران در مناطق محروم، ارتقا توان نیروهای درمانی برای آمادگی در مواجهه با حوادث، بلایا و بحران ها و اشاعه فرهنگ بسیجی و جهادی است.
سایه میری خاطر نشان کرد: این بیمارستان صحرایی که با همت بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی، شبکه بهداشت و درمان مریوان و بسیج جامعه پزشکی شهرستان مریوان، در قالب اردوهای جهادی برگزار شده است، از هفته گذشته با غربالگری در روستاهای محروم این شهرستان آغاز شده و در روز جمعه خدمات تخصصی در این بیمارستان ارائه می شود.
 
گفتنی است در این بیمارستان تیم هایی متشکل از متخصصان  قلب، مغز و اعصاب، اطفال، زنان، رادیولوژی، دندانپزشکی به مردم محروم منطقه خدمت رسانی می کنند.
 
در‌ پایان مسئول اردوهای جهادی دانشگاه علوم پزشکی ایران، از ریاست دانشگاه علوم پزشکی کردستان و شبکه بهداشت و درمان مریوان جهت فراهم کردن امکانات و تجهیزات و حمایت های لازم برای ارائه خدمات به مردم محروم این منطقه تقدیر و تشکر کرد.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه