English

کشف ۸۵ فقره سرقت داخل خودرو در قم

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از کشف 85 فقره سرقت داخل خودرو در قم خبر داد.

کشف 85 فقره سرقت داخل خودرو در قم

سرهنگ"احمد کرمی"در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج از قم، اظهارداشت: با دستگیری یک خرده فروش مواد مخدر توسط مأموران انتظامی استان قم و اخذ دستور قضائی و بازرسی از منزل متهم وسایل پزشکی شامل دستگاه فشار خون، تست قند خون و همچنین چراغ اتومبیل،‌ لوازم و دینام خودرو کشف شد.

وی گفت: متهم در ادامه با وجود اظهارات ضد و نقیض سرانجام به سرقت داخل خودرو در قم اعتراف و جهت تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی استان منتقل شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم افزود:نامبرده در تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی با توجه به شواهد موجود به 85 فقره سرقت داخل خودرو اعتراف و در ادامه محل های سرقت نیز شناسایی شد.

سرهنگ کرمی با بیان اینکه تاکنون ۶۸ نفر از مالباختگان شناسایی و تلاش جهت شناسایی تمامی آن ها ادامه دارد، گفت:نهایتاً متهم برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم در پایان با هشدار به مالکان وسایل نقلیه ای که به دلایلی مجبور هستند خودروی خود را در بیرون از منزل پارک کنند، تاکید کرد: اشیاء قیمتی، اسناد و مدارک اتومبیل و هویتی را هرگز در داخل خودرو و در معرض دید قرار ندهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه