English

اربعین یک ظرفیت عظیم جهانی است

حجت الاسلام والمسلمین علیزاده، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان گیلان گفت: اربعین یک ظرفیت عظیم جهانی است. تلاش خواهیم کرد خادم خوبی برای زائرین اربعین حسینی باشیم.

اربعین یک ظرفیت عظیم جهانی است

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، حجت الاسلام والمسلمین علیزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان در جلسه هماهنگی ستاد اربعین با اشاره به تاکید اهل بیت(ع) در روایات مأثوره، مبنی بر اهمیت زیارت حضرت سید الشهدا(ع) در روز اربعین گفت: بر اساس روایات وارده ، قرائت زیارت اربعین، یکی از علامات مومن بودن است، اربعین و مراسم پرشکوه آن خار بزرگی بر چشم دشمنان خدا،دین،اهل بیت(ع)، وهابیت و تکفیر است.

وی با بیان اینکه امسال تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه مراسم عزای حسینی در روز اربعین در بقاع متبرکه و امامزادگان استان گیلان اندیشیده شده است، گفت: اربعین یک ظرفیت عظیم جهانی است،همه کارها و تبلیغات فرهنگی یک طرف،مراسم اربعین حسینی به یک طرف و واقعا یک کار زیبا و تاثیرگذار فرهنگی در مراسم اربعین شکل می گیرد که جهانی را مجذوب خود می کند بطوری که زائرین آن از گوشه کنار دنیا برای شرکت در آن با پای پیاده از هم سبقت می گیرند.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان گیلان افزود: مجموعه اوقاف و امورخیریه استان گیلان تمام تلاش خود را خواهد کرد که در برپایی موکب های اربعین بتواند خادم خوبی برای زائرین اربعین در آن ایام بزرگ باشد زیرا خادمی زائرین آقا امام حسین(ع) را یک افتخار می دانیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه