English

مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه:

به دنبال ارائه خدمات رفاهی بیشتر به تاکسیرانان هستیم

سجاد سلیمانی با تأکید بر فراهم شدن زمینه رفاه تاکسیرانان گفت: برای افزایش رفاه تاکسیرانان با برخی مجموعه‌های خدماتی برای تأمین نیازهای تاکسیرانان تفاهم‌نامه امضاشده است و به دنبال ارائه خدمات رفاهی بیشتر به تاکسیرانان هستیم.

به دنبال ارائه خدمات رفاهی بیشتر به تاکسیرانان هستیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، سجاد سلیمانی با اشاره به عقد تفاهم‌نامه با شرکت‌های بیمه، نظیر شرکت بیمه دی، شرکت بیمه‌ایران و شرکت بیمه آسیا گفت: بر اساس این تفاهم‌نامه که اخیراً مابین سازمان تاکسیرانی و این شرکت‌ها منعقدشده است، تاکسیرانان می‌توانند از خدمات بیمه‌ای آن‌ها با تخفیف ویژه 30 درصد نقد و مابقی در 8 قسط بدون بهره استفاده نمایند.

وی تأکید کرد: در راستای ارج نهادن به شغل شریف تاکسیرانی و تبیین جایگاه والای آن‌ها که درواقع از شریف‌ترین و زحمتکش‌ترین اقشار جامعه هستند و بنده نیز باافتخار خود را متعلق به خانواده بزرگ تاکسیرانان می‌دانم، برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای برای ارائه خدمات رفاهی شایسته برای این قشر زحمتکش صورت گرفته است.

سلیمانی افزود: تاکسیرانان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان از نام مجموعه‌های خدماتی و خدماتی که آن‌ها ارائه می‌دهند، مطلع شوند. مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه مراکز طرف قرارداد با این سازمان را شامل کلینیک دندانپزشکی کسری، دندانپزشکی قائم، درمانگاه هلال‌احمر، کارواش، خدمات مکانیکی، ورزشی، تفریحی، درمانی و.... عنوان کرد و گفت: تاکسیرانان می‌توانند با ارائه کارت شهری به مجموعه‌های خدماتی طرف قرارداد سازمان از خدمات آن‌ها با تخفیف 20 تا 40 درصد استفاده کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه