English

۱۰ استیشن تاکسی بی‌سیم در بابل راه‌اندازی می‌شود

شهردار بابل با اشاره به اینکه بابل به عنوان نخستین شهر کشور دارای رالی تاکسیرانی می‌شود، گفت: 10 استیشن تاکسی بی‌سیم در بابل راه‌اندازی می‌شود.

 10 استیشن تاکسی بی‌سیم در بابل راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، حسین بیژنی در مراسم آغاز به کار خدمات مبتنی بر موبایل مرکز 1828 اظهار کرد: حمل و نقل در اقتصاد، سیاست، مسائل اجتماعی، اخلاقی و پیشبرد اهداف نظام میسر است و خدا را شاکر هستم که خود را از خانواده بزرگ حمل و نقل می‌دانم.

وی افزود: از سال‌های گذشته که برای خدمت به مردم به نوعی در خدمت تاکسیرانی، اتوبوسرانی، سیستم حمل و نقل در کلان شهر کشور و راهنمایی و رانندگی بودم هیچ وقت از حمل و نقل جدا نشدم، حتی زمانی که 17 هزار پرسنل و 11 هزار راننده داشتم به هیچ کس اجازه ندادم به ایشان توهین کنند.

شهردار بابل تصریح کرد: اگر زحمت، صبر و تحمل این قشر زحمتکش جامعه نبود قطعا مشکلات زیادی در چرخه اقتصادی کشور به وجود می‌آمد.

بیژنی نبود دیدگاه مناسب مسؤولان نسبت به خدمات رانندگان را یکی از مشکلات اصلی سیستم حمل و نقل برشمرد و خاطرنشان کرد: امروز رانندگان به نوعی دیده نشدند که در این راستا برای شناسایی، پشتیبانی، رفع مشکلات و ارتقاء سطح خدمات، مسؤولیت مسؤولان حمل و نقل بابل بیشتر شده است.

این مسؤول با انتقاد از اینکه با رانندگان به شکل سیاسی برخورد می‌شود، یادآور شد: جای بسی تاسف است رانندگان زحمتکش را تنها برای ایام انتخابات می‌خواهند اما زمانی‌ که رانندگان برای رسیدن به حقشان نیاز به حمایت دارند جرات و جسارت در دفاع از عملکرد رانندگان از خود نشان نمی‌دهند.

وی با اشاره به اینکه تاکسی بی‌سیم بابل دارای سیستم مریضی بود که الان هم نقاهت دارد، ادامه داد: در حال حاضر هم مشکلاتی در این سیستم وجود دارد که باید مرتفع شود.

بیژنی با اشاره به اینکه شما از قشر زحمتکش و با شرف جامعه هستید که کار سختی به عهده دارید، اضافه کرد: من به عنوان شهردار در ارائه خدمات قصور دارم و این قصور من و امثال من به عنوان مسؤولان شهری سبب شد گروه‌های دیگر از شما سوء استفاده کنند، نان سفره شما را بدزدند و من مسؤول در مقابل آنها بی‌تفاوت باشم که این امر نشان دهنده بیماری سازمان و دستگاه‌های دولتی است.

وی افزود: برای برخورد با با یک پدیده غلط نیاز نیست نامه انتقادآمیز بنویسم، لازم نیست مسائل را منتقل کنم چرا با کسی که قلاب می‌اندازد و ماهی ما را برداشت می‌کند برخورد نمی‌شود.

شهردار بابل تصریح کرد: قرار نیست گروهی منسجم با استفاده از مفاد و مواد قانونی تشکیل شود و خدمات بدهد در مقابل هم گروهی بدون ضوابط وارد شوند، چرا برخورد نمی‌شود، اینجاست که سیاسی کاری و سیاست بازی می‌شود.

بیژنی با اشاره به اینکه سازمان نظارت بر تاکسیرانی اصلا وظیفه‌ای درباره رفع مشکل معیشتی، ساختاری، بهبود وضعیت سرویس‌گیری رانندگان تاکسی ندارد، ادامه داد: خودتان گروهی شرکتی تشکیل دهید و مدیریت کار را خود به عهده بگیرید، شما به مردم خدمات ارائه دهید و سازمان تاکسیرانی تنها بر کار شما نظارت کند.

وی با اشاره به اینکه روند حضور تاکسی بی‌سیم در سطح شهر مطلوب نبوده و فاقد نظم و امنیت است، افزود: برای ساماندهی رانندگان تاکسی بی‌سیم 10 استیشن مجهز به سرویس بهداشتی، آبدارخانه و جای پارک با هزینه‌ای بالغ بر 500 میلیون تومان احداث می‌شود.

شهردار بابل از راه‌اندازی رالی تاکسیرانی در بابل برای نخستین‌بار در کشور خبرداد و اضافه کرد: با محوریت تاکسیرانی، رالی تاکسی برای بابل تعریف می‌شود تا بابل نخستین شهر کشور باشد که دارای رالی تاکسیرانی می‌شود.

وی از متحد‌الشکل شدن لباس رانندگان تاکسی بی‌سیم در بابل خبر داد و اظهار کرد: شهرداری بابل امکانات و رفاهیات لازم را در اختیار رانندگان تاکسی قرار می‌دهد اما انتظار داریم تکریم مسافر و ارباب رجوع از سوی رانندگان  تاکسی به درستی انجام شود.

بیزنی با اشاره به اینکه کوتاهی زیادی از گذشته در سازمان تاکسیرانی وجود داشت، از مدیرعامل سازمان تاکسیرانی بابل به خاطر خدمات انجام شده در این سازمان تقدیر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه