English

در حمایت از تولید کنندگان داخلی:

واگذاری تولید پوشاک مدارس به تولید کنندگان خوزستانی و اشتغال زایی دو هزار و ۷۵۰ نفر

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان گفت: میزان اشتغال زایی صورت گرفته توسط خوشه شغلی کسب و کار پوشاک 2 هزار و 750 نفر است.

واگذاری تولید پوشاک مدارس به تولید کنندگان خوزستانی و اشتغال زایی دو هزار و 750 نفر

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، اخلاق محمدیان اظهار کرد: تکیه به تولید ملی، افزایش اشتغال را به دنبال خواهد داشت و اگر در استان خواستار اشتغال زایی بومی و کاهش تعارضات اجتماعی ناشی از بالا بودن نرخ بیکاری هستیم باید از تولید و تولید کنندگان داخلی حمایت نموده تا توسعه اقتصادی حاصل گردد.

محمدیان گفت: با رایزنی ها و تعاملات صورت گرفته موفق به ساماندهی مقوله تهیه پوشاک مدارس شدیم تا این امر به خوشه کسب و کار پوشاک خوزستان که 105 واحد تولیدکننده پوشاک در آن عضویت دارند واگذار شود، قطعاً خوشه ای که توانمندی تولید 2 میلیون دست پوشاک اعم از لباس های فرم محل کار و مدارس، بوتیکی و ... را داشته و صادرات پوشاک به ارزش 3 میلیارد ریال به کشورهای عراق و ترکیه دارد از توانایی تهیه لباس های فرم با کیفیت و مطابق درخواست صاحبان صنایع و مدیران دستگاه های دولتی و خصوصی استان نیز برخوردار است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان میزان اشتغال زایی صورت گرفته توسط این خوشه را تاکنون 2 هزار و 750 نفر اعلام نمود و یادآور شد: افزایش میزان اشتغال زایی، رشد صادرات، توسعه بازارهای داخلی و خارجی و... همگی منوط به حمایت از تولید کنندگان داخلی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی