English

فرمانده انتظامی خوزستان گفت:

دستگیری ۴۸ نفر از عاملان نگهداری سلاح و تیراندازی در مراسم ها

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: 48 نفر از افرادی که اقدام به نگهداری سلاح و تیراندازی در مراسم ها می‌کردند دستگیر و تعداد 10 قبضه سلاح جنگی و 46 قبضه سلاح شکاری غیرمجاز به همراه 780 فشنگ و 17 خشاب از متهمان کشف و ضبط شد.

دستگیری 48 نفر از عاملان نگهداری سلاح و تیراندازی در مراسم ها

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، حیدر عباس زاده گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی مناطق آلوده از وجود دارندگان سلاح‌های غیر مجاز در سطح خوزستان، توسط ماموران انتظامی اجرا شد.

وی گفت: در این طرح 48 نفر از افرادی که اقدام به نگهداری سلاح و تیراندازی در مراسم ها می‌کردند دستگیر و تعداد 10 قبضه سلاح جنگی و 46 قبضه سلاح شکاری غیرمجاز به همراه 780 فشنگ و 17 خشاب از متهمان کشف و ضبط شد.

عباس زاده افزود: در این طرح با همکاری مردم محل اختفای دارندگان سلاح‌های غیرمجاز و افرادی که با تیراندازی اقدام به ایجاد رعب و وحشت می کردند شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی در چند عملیات ضربتی و منسجم ضد آنها انجام شد.

فرمانده انتظامی خوزستان با بیان اینکه همکاری مردم عامل موثر در موفقیت های پلیس است گفت: اجرای طرح های پاکسازی در سطح خوزستان به طور مستمر پابرجا است و نیروی انتظامی مصمم است با مخلان و برهم زنندگان نظم و آسایش شهروندان با جدیت برخورد کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه