English

اعلام ویژه‌برنامه‌های عید سعید غدیر در سومین حرم اهل بیت؛

جشنواره ملی غدیر با رویکرد حضرت شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس احمدبن‌موسی‌الکاظم شاهچراغ‌(ع)، ویژه‌برنامه‌های حرم مطهر را به مناسبت عید سعید غدیر و دهه ولایت تشریح کرد.

جشنواره ملی غدیر با رویکرد حضرت شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج از شیراز، حجت‌الاسلام سلامی اظهار داشت: به مناسبت این عید فرخنده، جشنواره ملی غدیر با رویکرد امین ولایت حضرت شاهچراغ(ع) و حضور شاعران بنام استان و کشور سه شنبه 14 شهریور ماه 1396 ساعت 15:30 در سالن شهید حضرت آیت‌الله دستغیب آستان مقدس شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود.

وی افزود: نمایشگاه مصور "امیر دلها" به مناسبت عید ولایت از 16 تا 18 شهریور همراه با برنامه‌های متنوع ویژه کودکان در صحن امام جواد(ع) دایرخواهد بود.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس، برگزاری 14 مراسم عقد ازدواج در سالن پیوند آسمانی حرم مطهردر طول دهه ولایت، مسابقه اینترنتی ولایت (متن خطبه غدیر)، برگزاری محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری بین‌المللی در روز پنجشنبه ساعت  18 در شبستان امام خمینی(ره) و برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی خدام خواهران حرم مطهر از ساعت 10 تا 13 و 16 تا 21 روز شنبه 11 شهریورماه در شبستان امام خمینی(ره) را از دیگر برنامه‌های این ایام فرخنده برشمرد.

سلامی ادامه داد: عصرجمعه 17شهریورماه 1396 از ساعت 18 الی 19:30 در بست شهید حضرت آیت‌الله دستغیب مراسم جشن مردمی با حضور هیئات برگزار خواهد شد و در ادامه در شب عیدغدیر، سخنرانی حجت‌الاسلام حیدری کاشانی و مداحی حاج خلیل نگهبان بعد ازاقامه نماز مغرب و عشاء در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می‌گردد.‌

سلامی گفت: شنبه 18 شهریورماه 1396 در روز این عید سعید از ساعت 8:30 صبح خطبه غدیر با نوای حاج محسن فرهمند آزاد قرائت خواهد شد و در ادامه مراسم جشن شام عید غدیر نیز همراه با تقسیم کیک شادباش بعد از نماز مغرب و عشاء در بست شهید حضرت آیت‌الله دستغیب برگزار می‌گردد.

روابط عمومی آستان مقدس احمدبن‌موسی‌الکاظم شاهچراغ (ع)، از تمامی ارادتمندان به اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) برای شرکت در این ویژه‌برنامه‌ها دعوت به عمل می‌آورد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی