English

شهردار رشت:

میوه توسعه رشت در حال رسیدن است

شهردار رشت با بیان اینکه میوه توسعه رشت در حال رسیدن است، اظهار داشت: دست در دست هم در کنار شورا نقش پدرانه را ایفا خواهیم کرد.

میوه توسعه رشت در حال رسیدن است

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، مسعود نصرتی شهردار رشت با ابراز خوشحالی از تصمیم شورای رشت گفت: خوشحالم که شهردار مردم خوب و با فرهنگ رشت هستم.

مسعود نصرتی از نگاه مدبرانه و پیگیری دقیق اعضای شورا در ارائه برنامه ها تشکر کرد و افزود: با سختکوشی، تعصب و درایت مباحث پیگیری شد.

شهردار رشت تصریح کرد: باید با همدلی و اتحاد و بهره مندی از ظرفیت های چهره های تاثیرگذار استانی و ملی به اهدافمان دست یابیم.

وی در ادامه اظهار داشت: لیاقت مردم رشت بسیار بالاتر از این وضعیت امروزی است و رشت را به جایگاه متناسب با پیشینه آن خواهیم رساند.

 نصرتی با تاکید بر ضرورت همدلی خاطر نشان کرد: این همدلی از لحظه اول با رای کامل اعضا به وجود آمده است.

وی افزود: این نوید را می دهم که شروع کار با همدلی و مشارکت بود و فارغ از تمام خط و خطوط فکری با کار،کار و کار شرایط را به نقطه مدنظر در دوره چهارساله می رسانیم.

 نصرتی با بیان اینکه میوه توسعه رشت در حال رسیدن است اظهار داشت: دست در دست هم در کنار شورا نقش پدرانه را ایفا خواهیم کرد.

شهردار رشت در پایان ابراز امیدواری کرد که بهترین ها برای رشت رقم بخورد.

شهدا

به گزاش موج، پس از انتخاب مسعود نصرتی به عنوان شهردار رشت اعضای شورای اسلامی شهر رشت به همراه مسعود نصرتی شهردار منتخب رشت در گلزار شهدای رشت حاضر شدند و با آرمان های امام و شهدا تجدید بیعت کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه