English

فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان:

دستگیری باند جعل اسکناس و اسناد دولتی در بندرعباس

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از دستگیری و شناسایی اعضای باند جعل اسکناس و اسناد دولتی در بندرعباس خبر داد.

دستگیری باند جعل اسکناس و اسناد دولتی در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری موج، سردار عزیزالله ملکی امروز در جمع خبرنگاران از شناسایی و دستگیری باند جعل اسکناس و اسناد دولتی در بندرعباس خبر داد و گفت: پس از اطلاع، بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس امنیت استان هرمزگان قرار گرفت و پس از انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، موفق به شناسایی اعضای باند که دو زن و یک مرد بودند شده و به طور مجزا در مخفیگاه هایشان دستگیر شدند.

وی در ادامه افزود: در بازرسی از مخفیگاه این افراد، تعدادی زیادی اسناد جعلی و ساختگی شامل مدارک تحصیلی، کارت ملی، شناسنامه، سند خودرو، پول، دلار، اسناد دفتر وکالت، و سند بنجاق جعلی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه این باند پس از یک ماه فعالیت شناسایی و متلاشی شد تصریح کرد: ارزش اسکناس های جعلی کشف بدون احتساب دلار های جعلی، ۱۰۰ میلیون ریال است.

سردار ملکی گفت: علاو بر این از محل مخفیگاه این باند، مقادیری مشروبات الکلی، اداوات استعمال مواد مخدر و لوازم فنی کشف شده است.

وی افزود: بسیاری از اسناد کشف شده به گونه ای است که باید از دستگاه های دولتی به دست آمده باشند، به همین دلیل تحقیقات تکمیلی برای شناسایی افراد مرتبط با متهمان ادامه دارد.

سردار ملکی با اشاره به نحوه دستگیری متهمان این باند ابراز داشت: پلیس اطلاعات و امنیت استان با شناسایی اعضای این باند که دو زن و یک مرد بودند، اقدام به دستگیری این افراد کرد.

وی همچنین افزود: یکی از متهمان در حین فرار از طبقه سوم آپارتمان خود را به پایین پرت کرد که هم اکنون در بیمارستان تحت درمان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه