English

استاندار هرمزگان:

پیشگیری از اعتیاد در مبارزه با مواد مخدر اولویت باشد

استاندار هرمزگان گفت: قسمت اصلی مبارزه با مواد مخدر انجام کار فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد است که نیاز است تلاش بیشتری در این زمینه صورت گیرد.

پیشگیری از اعتیاد در مبارزه با مواد مخدر اولویت باشد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، جاسم جادری در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان با بیان اینکه مبارزه با مواد مخدر جنبه‌های مختلف دارد که یکی از آنها مقابله فیزیکی با قاچاقچیان است، عنوان کرد: قسمت اصلی مبارزه با مواد مخدر انجام کار فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد است که نیاز است تلاش بیشتری در این زمینه صورت گیرد.

وی از اقدامات فرهنگی سپاه و بسیج در این زمینه قدردانی کرد و افزود: نیاز است این کارهای فرهنگی مستمر باشد و سایر دستگاه‌ها نیز کمک لازم را داشته باشند تا نتایج بهتری به دست آید.

استاندار هرمزگان ادامه داد: اعتیاد به مواد مخدر یکی از تهدیدات و آسیب‌های اجتماعی جدی برای جامعه است و در عرصه فرهنگی همه دستگاه‌ها باید به تقویت اقدامات فرهنگی بسیج و سپاه کمک کنند تا شاهد پیشگیری از اعتیاد باشیم.

جادری با تاکید بر اینکه دستگاه‌های متولی برنامه‌های آموزشی و پیشگیری در زمینه مبارزه با مواد مخدر را به طور جامع تدوین و اجرایی کنند، اظهار داشت: سالم‌سازی محلات از موارد مهمی است که باید در آستانه بازگشایی مدارس مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: در این زمینه نیاز است نیروی انتظامی با همکاری دیگر نهادهای مسئول به شکل مناسبی کار جمع‌آوری معتادین متجاهر و خرده‌فروشان مواد مخدر را از محلات و به خصوص مناطق اطراف مدارس انجام دهد تا محیطی سالم برای مردم و دانش آموزان در محلات فراهم شود.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: در بحث مقابله و برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر در هرمزگان خوب عمل شده و آمارهای میزان کشفیات بیانگر این موضوع است.

جادی تاکید کرد: در مجموع باید پیشگیری از اعتیاد در اولویت باشد و طرح تحول سلامت محلات نیز به عنوان یک تجربه موفق به طور گسترده‌تر اجرایی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه