English

مدیرکل ثبت احوال استان قم :

ثبت ۱۰۶۴۳ واقعه ولادت در قم از ابتدای سال۹۶ تا پایان مردادماه

مدیرکل ثبت احوال استان قم گفت: از ابتدای امسال تا پایان مردادماه،10 هزار و 643 واقعه ولادت در این استان ثبت شده است.

ثبت 10643 واقعه ولادت در قم از ابتدای سال96 تا پایان مردادماه

خلیل مرادی در گفتگو با خبرنگار موج گفت: از این تعداد نوزاد پنج هزار و 444 پسر و پنج هزار و 199 دختر متولد شده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش 2 درصدی داشته است.

وی ادامه داد: در نام های پسران علی، امیر علی، محمد حسین، امیر عباس و امیر حسین و در نام های دختران فاطمه، زهرا، زینب، حلما، ریحانه و زینب جزو بیشترین نام های انتخابی توسط والدین بوده است.

مدیر کل ثبت احوال استان قم با اشاره به این که در این مدت، آمار طلاق نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته، 15 درصد در قم کاهش یافته است گفت: در این مدت، یک هزار و 115 مورد طلاق به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که یک هزار و 316 مورد بوده، کاهش یافته است.

وی بیان داشت: طی این مدت سه هزار و 553 مورد واقعه ازدواج نیز در این استان ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که چهار هزار و 165 مورد بوده، کاهش 15 درصدی را نشان می دهد.

مرادی با بیان این که 6 درصد آمار وفات استان در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش پیدا کرده است، گفت: 2 هزار و 424 مورد فوت به ثبت رسیده است که این رقم در مدت زمان مشابه پارسال، 2 هزار و 291 مورد بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه