English

انقعاد تفاهم‌نامه مشترک پلیس راهور و هیات تیراندازی گیلان

تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین هیات تیراندازی استان و پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان پیرامون آموزش تیراندازی ویژه نیروهای پلیس راهور استان و همچنین ساخت و تجهیز سالن تیراندازی 10متر ویژه پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان منعقد شد.

انقعاد تفاهم‌نامه مشترک پلیس راهور و هیات تیراندازی گیلان

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، رئیس پلیس راهنمایی‌ و رانندگی استان گیلان در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان «باهنر» و «رجایی»، ورزش و تحرک را یکی از راه‌های افزایش آمادگی جسمانی و ارتقای توان رزمی نیروهای مسلح دانست و اظهار کرد: ورزش تیراندازی یکی از ورزش‌های کاربردی و مهم در نیروهای مسلح است که باید به آن توجه ویژه داشته باشیم.

سرهنگ محمدی با اشاره به ظرفیت هیات تیراندازی استان جهت ارتقای توان عملیاتی و آمادگی حضور در میادین ورزشی پرسنل پلیس راهور، گفت: از ظرفیت هیات تیراندازی استان گیلان برای ارتقای سطح آموزش‌ها و همچنین تقویت توان عملیاتی پرسنل پلیس راهور در مواجهه با شرایط خاص یا جهت حضور در میادین ورزشی و قهرمانی بهره می‌گیریم.

رئیس پلیس راهور استان گیلان تصریح کرد: ان‌شاءالله با کمک هیات تیراندازی استان گیلان در کمترین زمان ممکن شاهد ساخت، تجهیز و افتتاح سالن تیراندازی سلاح‌های 10 متر پلیس راهنمایی و رانندگی در گیلان باشیم.

در ادامه باب‌الله زارع، رئیس هیات تیراندازی استان گیلان ضمن گرامیداشت هفته دولت، اظهار کرد: با گذشت زمان، امکانات و سالن تیراندازی سردار جنگل با وجود اینکه تنها سالن فعال رشته‌های 10متر بادی استان است استاندارد نبوده و پاسخگوی نیاز متقاضیان گیلانی نیست اما با وجود چنین مشکلاتی مربیان ما از ظرفیت و توان بالای فنی و آموزشی برخوردار هستند.

وی افزود: هیات تیراندازی گیلان آمادگی هرگونه همکاری جهت توسعه و ترویج این ورزش اسلامی و ملی در سطح استان را دارد.

رئیس هیات تیراندازی گیلان با بیان اینکه ساخت سالن تیراندازی ویژه پلیس راهنمایی و رانندگی استان در اولویت برنامه‌های کمیته فنی-مهندسی هیات تیراندازی گیلان قرار خواهد گرفت، گفت: امیدواریم در کمترین زمان ممکن شاهد ساخت و بهره برداری از این سالن باشیم.

گفتنی است؛ در این دیدار تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین هیات تیراندازی استان و پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان پیرامون «آموزش تیراندازی ویژه نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی»، «ساخت و تجهیز سالن تیراندازی 10متر ویژه پلیس راهنمایی و رانندگی استان»، «برگزاری دوره‌های مربیگری و داوری برای جمعی از پرسنل پلیس راهور» و همچنین «برگزاری مسابقات» منعقد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه